سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68329
|
11:11 - 1396/03/31
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

حمله موشکی سپاه موجب دلگرمی مردم و مایوس شدن دشمنان شد

حمله موشکی سپاه موجب دلگرمی مردم و مایوس شدن دشمنان شد
امام جمعه نیر گفت: اقتدار موشکی ایران موجب غرور ملی و مایه افتخار ملت ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در دیدار با فرماندار و تنی چند از مسئولان سپاه ناحیه نیر اظهار داشت: این اقدام به جا و به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب قدرت‌نمایی نظام جمهوری اسلامی در برابر کشورهای منطقه شد.

 

وی افزود: این اقدام موجب شد تمام دشمنان اسلام و بدخواهان نظام به وحشت بیفتند.

 

امام جمعه نیر با اشاره به سخن رهبری و بازتاب‌های فراوانی که در سطح منطقه و بین‌الملل داشت، تصریح کرد: اولین نمود در خصوص زدن سیلی به تروریست‌ها، اقدام سپاه بود که به دنبال اقدام شرارت‌آمیز داعشی‌ها در حمله به مجلس و حرم امام خمینی انجام شد.

 

وی با هشدار به بدخواهان و با اشاره به اینکه جواب ترقه‌بازی با موشک‌باران داده شد، تأکید کرد: اگر دشمنان حماقت کنند، برخورد نظام اسلامی قاطع خواهد بود.

 

امام‌جمعه نیر با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشورمان برای دفاع از آرمان‌های خود منتظر اجازه از کسی نخواهد ماند و در اقدام اخیر سپاه پاسداران فقط هماهنگی‌هایی با کشورهای عراق و سوریه شد، تصریح کرد:حمله موشکی ایران به داعش باعث دلگرمی و خوشحالی مردم شد.

 

حجت الاسلام مقدسی افزود: شلیک موشک های میان برد سپاه و اصابت دقیق و بدون خطا در مواضع داعش واقع در دیرالزور سوریه تنها گوشه ای از توان نظامی ایران است که عوامل حادثه تروریستی داعش در تهران را پاسخی کوبنده داد.

 

وی از اقدام مقتدرانه و ارزشمند سپاه پاسداران تقدیر کرد و گفت: اقتدار موشکی ایران موجب غرور ملی و مایه افتخار ملت ایران است که در اوج قدرت و صلابت است و توان لازم برای پاسخگویی به پاتک دشمنان را با اقتدار دارد.

 

حجت الاسلام مقدسی به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس روز همبستگی ملت های مسلمان درمقابل مستکبران است و در این روز بار دیگر شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود و جواب دندان شکنی دوباره  در این روز به آنها داده خواهد شد.

 

 
 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد