سرویس: اجتماعی
کد خبر: 68330
|
11:13 - 1396/03/31
نسخه چاپی

با گذشت 3 روز از مفقود شدن آتنا؛

جستجوها براي پيدا كردن دختر بچه 7 ساله پارس آبادي ادامه دارد

	جستجوها براي پيدا كردن دختر بچه 7 ساله پارس آبادي ادامه دارد
جستجوها برای پیدا کردن دختر بچه 7 ساله اي که روز يكشنبه 28 خرداد در پارس آباد مفقود شده است همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، آتنا اصلانی دختر بچه 7 ساله پارس آبادی که از روز یکشنبه 28 خرداد در خیابان پزشکان شهر پارس آباد گم شده است با گذشت 3 روز هنوز به خانه بازنگشته و جستجوها براي پيدا كردن اين دختر بچه ادامه دارد.

دادستان شهرستان پارس آباد در این باره گفت: از زمان دریافت خبر مفقود شدن دختر 7 ساله به نام "آتنا اصلانی"، دادسرا و مامورین آگاهی بصورت 24 ساعته برای پیدا کردن این دختر بچه تلاش می کنند.

سید عبدالله طباطبایی افزود: متاسفانه سد معبرهای موجود در خیابان پزشکان پارس آباد، دید دوربین های مدار بسته موجود در سطح این خیابان و خیابانهای دیگر را کور کرده و در مواقع ضروری مامورین انتظامی نمی توانند از آن بهره برداری کنند.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه از سرنوشت این دختر بچه هیچ خبری حاصل نشده است، از عموم هم استانی ها و هموطنان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از آن، موضوع را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند تا پدر و مادر آن از نگرانی رهایی یابند.

اين در حالي است كه از زمان مفقود شدن آتنا، نيروي انتظامي، هلال احمر در كنار برخي ارگانهاي دولتي و امنيتي شهرستان پارس آباد هم اكنون در جستجوي سرنخي براي رسيدن به اين دختر بچه 7 ساله پارس آبادي هستند.

از زمان مفقود شدن آتنا، اين خبر در شبكه هاي اجتماعي و فضاهاي مجازي منطقه بازتاب گسترده اي داشته است به گونه اي كه همه كاربران منتظر شنيدن سرنخ هايي براي زنده پيدا كردن اين دختربچه پارس آبادي هستند.

در این راستا اخبار جدید اعلام شده از منابع رسمی، در گزارش‌های خبری بعدی اعلام خواهد شد.

 

///

///

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد