سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68354
|
14:31 - 1396/03/31
نسخه چاپی

فرماندار نیر:‏

حملات موشکی سپاه اقتدار کشورمان را به جهانیان اثبات کرد

حملات موشکی سپاه اقتدار کشورمان را به جهانیان اثبات کرد
مهدی احمدی گفت: حملات اخیر سپاه پاسداران عظمت، قدرت و اقتدار کشورمان را به گوش جهانیان رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر در جلسه ستاد برگزاری مراسم که با محوریت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اعضاء در محل فرمانداری تشکیل شد اظهار داشت: روز قدس، روز فریاد خواهی ملت های مسلمان بر علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس است و این پیام را به همه جهان می رساند که آرمان آزادسازی قدس شریف یک آرمان جهانی است.
 

وی گفت: در روز جهانی قدس مردم بار دیگر اثبات خواهند کرد که استکبار جهانی نمیتواند به آرمان های مظلوم پرست کشورمان خدشه ای وارد سازد.
 

احمدی در ادامه به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش اشاره کرد و با تبریک موفقیت این حملات گفت: حملات اخیر سپاه پاسداران عظمت، قدرت و اقتدار کشورمان را به گوش جهانیان رساند و فهماند که هرکس بخواهد تعرضی به کشورمان داشته باشد با جواب دندان شکنی برخورد خواهند کرد.
 

وی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است و ملت ایران بخصوص مردم غیور شهرستان نیر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیست اعلام خواهند کرد.
 

راهپیمایی روز جهانی قدس  ساعت 12 از مقابل بانک ملی شهر نیر آغاز و در محل مسجد جامع شهر نیر با قرائت قطعنامه به پایان خواهد رسید.

 


 
 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد