سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68355
|
14:35 - 1396/03/31
نسخه چاپی

امام جمعه نیر :

مدافعان حرم سد ورود داعش به کشور شدند

مدافعان حرم سد ورود داعش به کشور شدند
حجت الاسلام مقدسی گفت: اگر مدافعان حرم نبودند امروز مجبور بودیم در داخل کشور با تروریست‌ها بجنگیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر در مراسم یادوراه شهدای روستای علی آباد و مدافعان حرم که با حضور مسئولان ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم درمحل مسجد جامع روستا علی آباد برگزار شد اظهار داشت: مدافعان حرم حافظان انقلاب و اسلام هستند.

 

امام جمعه نیر گفت: مدافعان حرم سربازان گمنام امام زمان هستند که فرسنگ ها دور از میهنشان برای حفظ و حراست از کشور و ارزش های انقلاب و اسلام درحال جنگ با کفار هستند.

 

وی گفت: در گذشته تحلیل هایی در داخل کشور شنیده می شد که چرا باید به سوریه و عراق کمک کنیم اما امروز همان افراد شاهد این هستند که اگر مدافعان حرم نبودند و اگر ما در سوریه و عراق نمی جنگدیدیم مجبور بودیم در داخل کشور با داعشیان روبرو شویم.

 

امام جمعه نیر با بیان اینکه باید قدردان مدافعان حرم باشیم تصریح کرد: امنیت امروز داخل کشور مدیون جان فشانی مدافعان حرم در خارج از مرزهای ایران است هدف اصلی داعش ایران است و حضور در سوریه و عراق تروریست ها را از این هدف دور می کند.

حجت الاسلام مقدسی گفت: اگر مدافعان حرم در کشورهای عراق و سوریه به جنگ با داعشی ها نمی رفتند جنگ اکنون در کشورمان اتفاق می افتاد و ما باید قدردان خون شهدا و جانفشانی ایثار گران باشیم.

 

امام جمعه نیر در ادامه به حملات موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله موشکی خود به واضع داعش نشان داد که ایران از قدرت و اقتدار کوبنده برخوردار است و اگر فکر پلیدی بر سردارند بدانند که ایران قبل از آنها جوابشان را خواهد داد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد