سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68367
|
00:30 - 1396/04/01
نسخه چاپی

همزمان با سالروز شهادت دکتر چمران

نشست بصیرتی فرماندهان پایگاههای بسیج اصلاندوز برگزار شد

نشست بصیرتی فرماندهان پایگاههای بسیج اصلاندوز برگزار شد
همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، نشست روشنگری بصیرتی فرماندهان پایگاههای بسیج اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،همزمان با 31 خرداد سالروز شهادت دکتر شهید مصطفی چمران نشست روشنگری بصیرتی با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشدار،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش،روحانیون و فرماندهان پایگاههای بسیج در باغچه سرای این شهر برگزار شد.

محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه عشایری در این مراسم ضمن خیر مقدم گویی به مدعوین مراسم با گرامیداشت ۳۱ خردادماه، سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، وی را نماد بصیرت، معنویت و انقلابی‌گری مدافعان انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح دانست.

وی همچنین از اعزام ارکان صالحین ناحیه عشایری اعم از مربیان، سرمربیان و سرگروهها به اردوی فرهنگی و زیارتی مشهد مقدس خبر داد و گفت:برادران در 9 تیرماه و خواهران نیز در روز 12 تیرماه اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران در خصوصزندگی سیاسی، اجتماعی و مبارزاتی این شهید گرانقدر به سخنرانی پرداخت.

وی افزود:هنگامی که یاد و خاطره این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان و حماسه‌سازان تاریخ انقلاب و نظام اسلامی در جامعه ما جاری و زنده است، ملت ایران در حصار امنیت، سلامت و آرامش قرار خواهد داشت.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با قدردانی از اقدام مقتدرانه سپاه در حمله موشکی به مواضع تروریستهای داعش در دیرالزور سوریه گفت:این نمایش قدرت در محاسبات تروریست‌ها و حامیان آنها تاثیرگذار خواهد بود و تروریست‌ها و هم‌پیمانان آنان این هشدار را جدی بگیرند.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس از عموم مردم و بسیجیان عشایری خواست در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور پرشکوه و منسجم داشته باشند، چرا که این حضور مثل سالهای گذشته باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

گفتنی است ،برپایی سفره افطاری به مدعوین مراسم از دیگر برنامه هایی بود که از سوی سپاه ناحیه عشایری برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد