سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68375
|
09:46 - 1396/04/01
نسخه چاپی

با صدور بیانیه صورت گرفت؛

دعوت سپاه ناحیه نیر به حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس

دعوت سپاه ناحیه نیر به حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس
سپاه ناحیه نیر به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین بویژه مردم درمحاصره و بی دفاع غزه و همچنین محکومیت رژیم اشغالگر قدس مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، سپاه ناحیه نیر به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور میراث ماندگار و حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) یعنی «روز قدس» است. روزی که همه هیمنه استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب را به لرزه انداخته و همه مسلمین عالم را به تفکر و تامل در مساله خطیر فلسطین دعوت می‌کند.

 

این بیانیه می‌افزاید: روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن و اعلام پایبندی ملت ایران به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و آمادگی همه جانبه و سلحشورانه برای دفاع از حقوق مسلم خود در حوزه‌های مختلف و مقابله سخت و پیروزمندانه با تهدیدات ناشی از حیله‌گری‌ها و خطاهای محاسباتی جبهه دشمن است.

 

سپاه ناحیه نیر ضمن گرامیداشت این مناسبت بزرگ و جهانی که در واقع «یوم الله» جهان اسلام است، آحاد ملت غیور، انقلابی شهرستان نیر را به حضوری پر شور و آگاهانه در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت می‌نماید و بر این حقیقت مسلم تاکید می‌ورزد که حضور دشمن شکن امت اسلام در راهپیمایی روز قدس، رژیم غاصب صهیونیستی را به سرنوشت محتوم خود که همان زوال و نابودی خفت بار است، نزدیکتر ساخته و بارقه امید و پیروزی را در دل پر درد ملت مظلوم فلسطین روشن خواهد ساخت.

 

سپاه نیر با اعلام تبعیت محض از آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در مسئله فلسطین و آزادسازی قدس شریف، خشم و نفرت و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی به سرکردگی جرثومه های فساد یعنی آمریکا و اسرائیل اعلام نموده و از مجامع بین المللی و دولت های اسلامی می خواهد اقدامی آنی در جهت جلوگیری از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزّه به عمل آورند و همچنین از آحاد ملت مسلمان و روزه دار ایران بویژه مردم ولایت مدار و شهید پرور نیر دعوت می کند تا به حمایت از فلسطین، آزادسازی قدس شریف و توقف حملات وحشیانه صهیونیست ها به  مسلمانان نوار غزّه، حضوری حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد