سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68381
|
10:48 - 1396/04/01
نسخه چاپی

جزئیات راهپیمایی روز قدس در گیوی

 جزئیات راهپیمایی روز قدس در گیوی
همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مسیر راهپیمایی، سخنران و دیگر جزئیات روز قدس در شهر گیوی مرکز شهرستان کوثر اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری کوثر برگزار شد، اعضای جلسه متشکل از معاون فرماندار کوثر، جانشین فرمانده سپاه کوثر، بخشداران مرکزی و فیروز و دیگر مسئولان ادارات ضمن آمادگی خود و تمام کارکنان در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند که شرایط و تمام امکانات در مسیرهای راهپیمایی روز قدس با هماهنگی سپاه، فرمانداری، شهرداری و راهنمایی و رانندگی فراهم شود.

همچنین در این جلسه ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، مسیر راهپیمایی این مراسم در سطح شهر به شرح زیر اعلام شد.

راهپیمایی روز قدس در گیوی از ساعت 11/45صبح از محل میدان شهرداری آغاز و پس از طی مسیر شهر و میدان امام خمینی(ره) به مسجد جامع شهر گیوی جهت اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ختم خواهد شد.

شعار دشمن شکن این مراسم توسط سرهنگ دوم پاسدار صفدر جعفرزاده سر داده خواهد شد، ضمن اینکه قاری این مراسم سروان پاسدار موسی الرضا جعفرپور و سخنرانی این مراسم معنوی را حجت الاسلام والمسلمین مهدی امین، مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوثر بر عهده دارند.

به گزارشکوثرخبر،امسال، دوم تیرماه مصادف با روز بیست و هشتم رمضان،آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد