سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68386
|
11:44 - 1396/04/01
نسخه چاپی

چه نیروهایی"آتش به اختیار"ند

 چه نیروهایی"آتش به اختیار"ند
وقتی کاستی هایی در حوزه های متعدد بخصوص در کار دستگاه های فرهنگی رخ می دهد لازم است نیروهای "آتش به اختیار" برای جبران کاستی ها وارد عرصه شوند تا پیام انقلاب اسلامی را ترویج دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، از جمله وظیفه ذاتی مسئولان در حوزه های متعدد ضمن تبیین دستاورد های انقلاب حضور پررنگ در عرصه ها و به نمایش گذاشتن داشته های ایران اسلامی است.

ترویج فرهنگ ایرانی و انقلابی و همچنین احیای اقتصاد مقاومتی در جامعه نیز در اولویت سیاست های ایران اسلامی با اتکا به دغدغه های مقام معظم رهبری است و از آنجا که این سیاست کلان سال هاست از سوی معظم له تکرار می شود مسئولان می بایست اهمیت خاص و ویژه ای برای اجرا و تبیین این سیاست ها داشته باشند.

اما اگر دستگاه های اجرایی یا دیگر ارگان ها و نهاد ها که بی شک هدایت جامعه در زمینه های متعدد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را برعهده دارند، نتوانند به خوبی در احقاق وظیفه ذاتی خود عمل کرده و پیام انقلاب اسلامی را انتشار دهند، نیروهایی از جمع آتش به اختیارها باید در این عرصه وارد شوند.

اما چه کسانی "آتش به اختیار"ند؛ بی شک کسانی که در برابر آرمان ها و دستاورد های انقلاب اسلامی احساس تکلیف کرده و اصول امام و رهبری را فصل الخطاب قرار می دهند، آتش به اختیار هایی هستند که برای جبران مافات فرهنگی و اقتصادی و ... که از سوی برخی از مسئولان رخ داده است وارد عمل می شود.

در حوزه فرهنگی دشمن با جنگ نرم و ابزارهای رسانه ای قوی به دنبال رسیدن به اهداف خود است، دستگاه های فرهنگی باید ابزارهای خود را برای مقابله با تهاجم و نفوذ فرهنگی دشمنان قوی و به روز کنند؛ ابزاری که از قلب و روح مردم است و آن فرهنگ غنی ایران و انقلاب است که در رگ جوان تنومند انقلابی در جریان است.

این ابزارها چگونه و کی در جامعه تبیین شده اند؟! جوان ایرانی چه قدر از فرهنگ ایرانی بصیرت دارد؟! چه اقداماتی برای مرتفع ساختن دغدغه های فرهنگی جوانان و دانشجویان انجام یافته است؟! در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن چه راهبرد ها و راهکار هایی در نظر گرفته شده است؟!

واقعیت امر این است که دشمنان 24 ساعته مشغول فتنه اند و در مقابل هستند کسانی که با اسناد 2030 و قرارداد های بی ثبات نفتی و ده ها اقدام و قرارداد سست و غیر انقلابی نه تنها مانع تبیین فرهنگ غربی در ایران اسلامی نیستند بلکه خود ترویج دهنده این فرهنگ بی اساس در سیستم آموزشی و نظام اقتصادی کشور هستند؛ آیا نباید "آتش به اختیار" ها وارد عمل شوند؟!

کارشناسان بر این معتقدند که اختلالات دستگاه های فرهنگی کشور موجب شده تا جریان انقلاب اسلامی به خوبی هدایت نشود؛ مقام معظم رهبری حکم آتش به اختیار را به دانشجویانی دادند که دغدغه انقلاب دارند و قطع یقین جریان انقلابی می بایست با دستان انقلابیون هدایت شود.

همواره اعتماد به جوانان در عرصه های مختلف انقلاب موجب شده تا انقلاب از بحران ها عبور کرده و خود را بازسازی کند، اعتماد مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی به جوانان امر مبارکی است که ملزومات تحقق شعار سال را در خود داشته و باید منتظر آثار خوب آن بود.

آتش به اختیار دارای آثار و برکات بسیاری در سطح جامعه خواهد بود؛ اما در مقابل عده ای فرصت طلب در جامعه منتظر هستند تا با تشویش اذهان عمومی و تعویض جایگاه شهید و جلاد نظر مردم جامعه را نسبت به انقلاب، آرمان ها و جوانان انقلابی و بسیجی برگردانند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد