سرویس: وبگردی
کد خبر: 68396
|
18:35 - 1396/04/01
نسخه چاپی

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی:

فراخوان دانشجویان برای حضور در راهپیمایی روز قدس/ قدس متعلق به همه مسلمانان است

فراخوان دانشجویان برای حضور در راهپیمایی روز قدس/ قدس متعلق به همه مسلمانان است
دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این که قدس متعلق به همه مسلمانان و آزادیخواهان است،از دانشجویان خواست در راهپیمایی فردا حضور حداکثری داشته باشند.

راهب محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: در این روز عزیز که به همه مستضعفین جهان اختصاص دارد، همه فریاد مظلومیت فلسطین سر می دهند تا ریشه استکبار و صهیونیسم برچیده شود.
وی گفت: امروز وقت آن رسیده تا با تجهیز مستضعفین، بینی رژیم کودک کش اشغالگر قدس شریف به خاک مالیده شود و برای همیشه دنیا از این جرثومه فساد و دشمن بشریت رها شوند.
این فعال دانشگاهی با بیان این که روز قدس، روز اسلام و برخاستن ملت‌های مسلمان علیه سرطان کشنده صهیونیست است، گفت: در راهپیمایی روز جهانی قدس و در دفاع از آرمان فلسطین با مشت های گره کرده بر دهان آمریکا و صهیونیسم می زنیم  و با صدای رسا و بلند خشم خود را از جنایات آنان اعلام خواهیم داشت.
دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی و فعال دانشجویی از عموم دانشجویان و آحاد ملت خواست تا برای همدردی با ملت مضلوم فلسطین و اعلام بیزاری از رژیم اشغالگر قدس در راهپیمایی روز قدس حضوری حداکثری داشته باشند و نگذارند صهیونیستها در آرامش تصنعی به جنایات خود ادامه بدهند.
محمدی با اشاره به تلاشهای بی اثر برای به فراموشی سپردن روز قدس گفت: امروز وظیفه و رسالت ما این است که ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس را با حضور معنادار خود تعمیق بخشیده و اجازه ندهیم خون شهدای قدس شریف پایمال شود.
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد