سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68415
|
15:15 - 1396/04/02
نسخه چاپی

امام جمعه خلخال:

قدرت واقتدر سپاه در حمله به داعش ستودنی است

 قدرت واقتدر سپاه در حمله به داعش ستودنی است
امام جمعه خلخال گفت: قدرت واقتدر سپاه در حمله به داعش ستودنی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناوحجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان خلخال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر عزم جدی مسلمانان برای نابودی رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

حجت الاسلام رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات موفق سپاه در حمله به مواضع تروریست ها و داعش در دیرالزور سوریه گفت: این عملیات با فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفته و این حمله نشان داد که مواضع تروریست ها آسیب پذیر است.

امام جمعه خلخال با تبریک هفته قوه قضائیه یاد وخاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب در حمله تروریستی را گرامی داشت.

رشتبری با اشاره به عظمت روز جهانی قدس و فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) برای رهایی قدس شریف گفت: روز قدس در 16 مرداد 1358 به فرمان تاریخی امام نامگذاری شد و شرکت در راهپیمایی امروز علاوه بر اعلام انزجار، پیام مسلمین برای آزاد سازی قدس شریف بود.

وی با اشاره به تاریخ سرزمین قدس گفت: سرزمین قدس از اول تاریخ برای اعراب بوده و اینکه دشمنان اسلام و مسلمین در این فکر است که با ادعای خود جایگاهی برای خود با حضور در قدس ایجاد کنند.

وی وضعیت داخلی رژیم اسرائیل در حوزه اقتصادی را وخیم عنوان کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس از داخل در حال فروپاشی است .

رشتبری عملیات اخیر سپاه ایران را سیلی محکم بر گوش داعش خواند و گفت: به ادعای خبرگزاری روسیه این سیلی به گوش داعش خورد ولی صدایش را دشمنان اسلام به وضوح شنیدند.

وی با اشاره به اینکه نباید در وضعیت امروز جهان غفلتی از سوی مسلمین جهان صورت گیرد گفت: شرایط حساس است وبه قول مقام معظم رهبری داعش در حال جاروب شدن است.

رشتبری با اشاره به وضعیت بانک ها و موسسات مالی در کشور گفت: در شرایطی که دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور در تلاش هستند و با جریان سازی شایعات بی اساس در فکر تحریک افکار عمومی کشور و بی اعتماد ساختن آنان به نظام مالی و بانکی کشور هستند، باید ملت هوشیار باشند و به این شایعات بی اساس توجه نکنند.

وی از دولت خواست تا هر چه سریعتر به این وضعیت نابسامان بانک ها وموسسات مالی در کشور رسیدگی نماید.

رشبتری با اشاره به اینکه  خود آمریکا و متحدانش ناقض روح و جسم برجام هستند گفت: مسئولین کشوری باید در این خصوص اعلام موضع کنند و ما منتظر اقدام سریع مسئولین در این خصوص هستیم.

 نماز جمعه خلخال
 نماز جمعه خلخال
 نماز جمعه خلخال
 نماز جمعه خلخال
نماز جمعه خلخال/ وب سایت ازناو خلخال

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد