سرویس: سیاسی
کد خبر: 68431
|
17:23 - 1396/04/02
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد مغان:

اقدام موشکی سپاه به مواضع داعش اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داد

 اقدام موشکی سپاه به مواضع داعش اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داد
امام جمعه پارس آباد با اشاره به حمله موشکی ايران به مقر تروريستهاي داعش گفت: این اقدام سپاه پاسداران اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دنيا نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي ظهر امروز در خطبه‌های آخرین نماز جمعه ماه رمضان امسال که در مصلی امام خمینی(ره) پارس آباد برگزار شد، با تقدیر و تشکر از مردم به سبب حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، لبیک به آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مایه امیدواری ملت فلسطین، وحشت صهیونیست‌ها و بیداری جهان اسلام است.

وي با بيان اينكه حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انتقال تفکر مبارزه با صهیونیسم و یهودیسم به جهان است، افزود: بر خود لازم می دانم از مردم شریف و بزرگوار شهرستان پارس آباد که در خلق حماسه بزرگ روز قدس نقش داشتند، تشکر و از خداوند متعال سربلندی و اقتدار هر چه بیشتر امت اسلامی و آزادی قدس شریف را از چنگال رژیم غاصب اسرائیل مسئلت کنم.

امام جمعه پارس آباد با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی در حادثه هفتم تیر سال 60 ، به جایگاه والای اين شهید اشاره کرد و گفت: همانطوري كه به فرموده حضرت امام (ره)، شهيد بهشتی به تنهایی یک ملت بود، براي ملت ما، امروز موفقیت قوه قضاییه مرهون زحمات این شخصیت است.

رشادي افزود: شهید بهشتی از بنیانگذاران قوه قضائیه و یکی از ارکان تدوين قانون اساسي كشور بود که در حیاتش مایه برکت برای مردم و انقلاب و شهادتش هم موجب تحکیم و تقویت انقلاب و نظام شد.

وي با تبريك هفته قوه قضاييه، از زحمات رييس دادگستري، دادستان، كاركنان و قضات اين شهرستان در حل مشکلات مردم قدردانی کرد و گفت: علي رغم اينكه دادگستري شهرستان پارس آباد با كمبود قضات و كادر قضايي مواجه است، اما با اين همه تا كنون موفق عمل كرده و رضايت مردم را جلب كرده اند.

رشادي با بيان اينكه قضاوت شغل حساسي است، افزود: اين حساسيت باعث شده تا در گزينش قضات، افرادي باسواد، متعهد، متدين و دلسوز جذب دستگاه قضا شوند و با توجه به اينكه همه اين شرايط در افراد نيست، لذا از اين حيث دادگستري ها و بالطبع شهرستان پارس آباد نيز از اين قاعده مستثني نبوده و با كمبود قضات مواجه است.

امام جمعه پارس آباد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حمله موشکی ايران به مواضع داعش در سوریه گفت: این اقدام توسط دلير مردان نیروهای سپاه پاسداران انجام شد و قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دنيا نشان داد.

وي تصريح كرد: این حمله چند پیام مهم داشت که از جمله آنها اثبات موشكي ايران به دنيا، عواقب سخت معترضین به خاک و ملت جمهوری اسلامی ایران و اینکه ایران قدرت دارد در مقابل ترقه بازي ها، تمامی پایگاه‌های دشمنان را مورد موشك قرار داده و نابود کند.

رشادي ادامه داد: استکبار و ایادی استکبار بداند در صورتی تکرار گستاخی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسخ دندان شکن بزرگی در انتظار آنان است.

امام جمعه پارس آباد همچنين با بيان اينكه آمريكا تنها خدمتش به جمهوري اسلامي ايران تحريم كردن كشورمان بوده، گفت: آن افرادي كه مدام از مذاكره با آمريكا مي گويند، از كشورهاي ليبي، كوبا و بلاهايي كه سر ديكتاتورهايي مثل قزافي آمد درس عبرت بگيرند كه آمريكا قابل اعتماد نيست.

وي در ادامه با انتقاد از نبود مسجد در شهرک زیتون پارس آباد بيان كرد: در حالي كه شهرك زيتون جزء شهرك هاي بزرگ شهر پارس آباد مي باشد اما فضایي براي ايجاد يك مسجد در آن در نظر گرفته نشده است و ضرورت دارد مسئولین ذیربط و شهرداري در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف يك فضای مذهبی برای ساخت مسجد اقدام كنند.

امام جمعه پارس آباد در پايان از مسوولان اين شهرستان خواست تا طرح جامعی برای الحاق اجیرلو و عربلو كه در وسط شهر پارس آباد قرار دارد اما روستا محسوب شده و از نعمت خدمات شهري محروم هستند، اتخاذ كنند.

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد