سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69200
|
01:50 - 1396/04/28
نسخه چاپی

با اعتبار بالغ بر 900 میلیون تومان؛

سالن ورزشی سپاه کوثر افتتاح شد

	سالن ورزشی سپاه کوثر افتتاح شد
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی سالن ورزشی چند منظوره سپاه کوثر با اعتبار بالغ بر 900 میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، سرهنگ راعی، فرمانده سپاه کوثر در حاشیه این مراسم گفت: با هدف افزایش اماکن ورزشی و بالابردن اقدامات زیرساختی سپاه در حوزه ورزش و فرهنگ، سالن ورزشی سپاه شهرستان کوثر با حضور امام جمعه کوثر، مسئول معاونت مهندسی سپاه استان و دیگر روسای ادارات و بسیجیان در شهر گیوی افتتاح شد.

وی ادامه داد: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت 600 متر ایجاد شده است، برای ساخت این پروژه 900 میلیون تومان هزینه شده است که در مدت یک سال به اتمام رسیده و در حال حاضر این سالن آماده استفاده برای تمامی علاقه مندان به ورزش خصوصاً بسیجیان است.

سرهنگ راعی با بیان اینکه سبزپوشان در زمان انقلاب نیز در حوزه دفاعی، مقاومتی و سازندگی نقش بی بدیلی داشته اند، ادامه داد: هم اکنون سپاه پاسداران در حوزه های اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و ورزشی نیز با ارائه خدمات ویژه در سطح شهرستان فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده است که ایجاد و احداث سالن های ورزشی در شهر گیوی از جمله این فعالیت هاست.

فرمانده سپاه کوثر با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان کوثر 3 سالن اختصاصی ورزشی سپاه ایجاد و به بهره برداری رسیده است افزود: سرانه ورزشی شهرستان کوثر در حوزه بهره مندی سالن های ورزشی در شرایط مناسبی به سر می برد و هم اکنون بیش از 10 سالن ورزشی در سطح شهرستان برای ارائه خدمات ورزشی به علاقه مندان وجود دارد.

وی ادامه داد: این مکان ورزشی در حوزه ورزش های تنیس، فوتسال و والیبال برای استفاده بسیجیان و دیگر علاقه مندان تدارک دیده شده است.

سرهنگ راعی با بیان اینکه سپاه در کل کشور، استانها و نواحی عزم راسخی را برای آغاز و تکمیل پروژه های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی و همچنین محرومیت زدایی دارد تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه های عمرانی - ورزشی می توان بطور محسوسی با همکاری و تعامل ادارات ذیربط ضمن جذب جوانان منطقه در ریشه کن کردن اعتیاد و حتی طلاق در منطقه اقدام کرد.

به گزارش کوثرخبر، سالن ورزشی سپاه کوثر در منطقه 1 شهری جنب بانک ملی شهرستان آماده ارائه خدمات ورزشی به اقشار متعدد مردم می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد