سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69208
|
11:34 - 1396/04/28
نسخه چاپی

يادداشت/ علي پناهي

عدم اجرای سند 2030، اسماعیل را، رنگرز قاتل كرد!

عدم اجرای سند 2030، اسماعیل را، رنگرز قاتل كرد!
قتل دختربچه معصوم مغان (آتنا اصلانی) چنان ضربه ای بر پیکره وجدان بشریت وارد كرد که قلب هر انسان صاحب وجدان را شدیداً به درد آورد و به لحاظ اهمیت، تبدیل به یک موضوع کشوری و حتی جهانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، قتل دختربچه معصوم مغان (آتنا اصلانی) چنان ضربه ای بر پیکره وجدان بشریت وارد كرد که قلب هر انسان صاحب وجدان را شدیداً به درد آورد و به لحاظ اهمیت ،تبدیل به یک موضوع کشوری و حتی جهانی شد.

اینجانب به عنوان نگارنده متن ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم اصلانی، از لحظه شنیدن خبر مفقودی آتنا تا انتشار خبر کشف جسدپاکش از پارکینگ قاتل دنبال فرصتی بودم تا براین فاجعه ومظلومیت این طفل معصوم سیر بگریم ودل خود را خالی کنم.تااینکه درمجلس ترحیمش از آیه (بایّ ذَنبٍ قُتِلَت) قاری قرآن تاروضه جانسوز امام جمعه محترم پارس آباداز اعماق قلبم براین مصیبت اشک ریختم. وآن مجلس پراز امثال بنده بود که با جان ودل سوگوار آتنا بودند.

اما با گذشت زمان مسائلی دراین خصوص پیش می آید که جای تامل دارد ودرد این مصیبت را بیشتر میکند وآن بهره برداریهای سیاسی برخی افراد ورسانه های معاند نظام خارجی ودرامتداد آنها برخی افراد ورسانه های داخلی است.

در کنار ابراز احساسات پاک و دلسوزانه برخی ازنهادهاوشخصیت های کشوری و هم میهنان وهمشهریان عزیز، ابراز احساسات برخی از رسانه ها مثل BBC فارسی  وافراد خارجی معاندنظام وملت مثل رضا پهلوی جلب توجه نموده و بهره برداری های سیاسی را مبرز می نماید. ودراین بهره برداریها، سند 2030 نمود بیشتری دارد.

سوالی که اینجا مطرح است این است که آیا این جنایت درجهان مسبوق به سابقه نیست، آیا خبرنگار BBC فارسی، صحنه جدا نمودن کودکی را ازسینه مادرش توسط گروه تکفیری داعش دردیاله عراق وسرخ نمودن او وگذاشتن لای پلو وفرستادن به مادرش را ندیده است. آیاشکنجه وقتل کودک یکساله را با دستگاه شوکر ندیده است. آیا بستن دختر بچه 3ساله سوری به نرده پنجره با زنجیر وسلّاخی اعضای خانواده اش را جلوی چشمان این کودک ووحشت وفریادش را ندیده است.و... یا آیا رضا پهلوی تاکنون درمورد جنایات روی داده روی هزاران دختربچه همسن وهم آیین آتنا درجای جای جهان هم ابراز احساسات نموده اند.چرا؟

جنایاتی به مراتب وحشتناک تر از این قضیه درجای جای جهان اتفاق می افتد ولی چرا چنین موضع گیری در مورد آنها وجود ندارد.

برای پیدا کردن جواب بهتراست باردیگر این جنایت از ابتدا تاکنون با تمام حواشی بصورت دقیق تر بررسی گردد.

این جنایت زمانی اتفاق افتاد که سند 2030 جزء اخبار داغ کشور بود. قطعا قتل آتنا ربطی به سند 2030 ندارد، ولی بهره برداری برخی ازافراد از آن به نفع سند 2030 نیاز به بررسی دارد تا جلوی استفاده کنندگان سوء از این موضوع مسدود گردد.

دشمنان این کشور و ملت به دنبال شکست های پی درپی درایران بعد ازانقلاب علیرغم برتری تجهیزات نظامی و... به این نتیجه رسیده اند که فرهنگ حاکم بر جامعه ایرانی، فرهنگ دینی نشات گرفته از قیام ذلت ناپذیر عاشورا وعامل شکست آنهاست. واین فرهنگ شعار هیهات مناالذله را درایران تبدیل به ارزش ومطالبه عمومی نموده است وبا وجود چنین فرهنگی امکان غلبه بر آن مرز وبوم وجود ندارد واین موضوع بارها اززبان وقلم سیاستمداران وتئوریسینهای آنها کراراً اعتراف شده است. لذا تمام استراتژی و امکانات دشمن، هم اکنون روی تهاجم فرهنگی متمرکز شده است و تهاجم فرهنگی یعنی پاکسازی کامل جامعه ایرانی از فرهنگ دینی وعاشورایی. همان عاملی که باعث مقاومت ملت ایران است.

متاسفانه با بررسی دقیق سند 2030 ، هرانسان عاقل صاحب وجدانی به این نتیجه خواهد رسید که هدف از اجرای این سند از بین بردن فرهنگ دینی و جایگزینی آن با فرهنگ مبتذل غربی، دربین افرادی است که آینده سازان این مملکت هستند.

خوشبختانه اجرای این سند خائنانه با رصد دقیق وفرمان مقام معظم رهبری در کشورمان متوقف ولغو گردید، ودراین بین یکی ازنقشه های مهم دشمن نقش برآب شد. اما سوالی که اینجا به ذهن متبادر می شود این است که ارتباط این موضوع با قتل آتنا چیست.

پرداختن به قتل آتنا و ابراز احساسات توسط افراد ورسانه های معاند نظام در شبکه های ماهواره ای که در سابقه خود قتل هزاران آتنای دیگر را در ایران اسلامی دارند و متاسفانه امتداد آنها در داخل کشور، می خواهد این موضوع را وانمود کند که قتل آتنا دارای اهمیت جهانی است (هرچند این موضوع برای ما فوق العاده دارای اهمیت بوده و همراهی مردم شریف با این موضوع درطول این مدت نشانگرآن است). وقتی افکار عمومی جامعه متوجه اهمیت این موضوع شد عطش وار دنبال راه چاره ای برای جلوگیری از وقوع مجدد چنین فاجعه ای خواهد بود. در این لحظه حساس تئوریسین ها و عوامل آنها در داخل کشور راه چاره آن را اعلام می کنند. راه چاره چیست؟ اجرای سند 2030. و به وضوح و کراراً اعلام کردند اگر آتنا آموزشهای جنسی را دیده بود از این جنایت درامان می ماند. واین در حالیست که بنا به اعتراف قاتل، آتنا سومین قربانی این جانی است وبنا به گفته ها دو نفرقبلی 27 و30 ساله بوده وآگاهی کافی نسبت به مسائل جنسی داشتند. چرا آنها قربانی شدند.

در ضمن اگر واقعا 2030 مانع کودک آزاری می شد، چرا ده کشور اول جهانی درکودک آزاری همان کشورهایی هستند که 2030 را اجرا کرده اند. در آمریکا سالانه 3 میلیون کودک آزاری گزارش شده است. یعنی هرروز تقریبا 8 هزار کودک طعمه کودک آزاری میشود. و در انگلیس سالانه 11 میلیون وهفتصد هزار کودک قربانی کودک آزاری می شوند.

پس راه چاره اجرای سند 2030 نیست.راه چاره تقویت معنویت  واعتقادات در تمامی اقشار جامعه است .معنویت و اعتقادی که همان رسانه ها آن را سیبل مقابل خود نموده وشبانه روز بصورت بی امان وناجوانمردانه به آن هجوم می برند.

علت تامه این جنایت هولناک، قاتل آن است که در اظهارات این به اصطلاح تئوریسین ها نامی از آن برده نمی شود. اگر قاتل از معنویت و اعتقاد الهی توشه ای داشت آیا مرتکب این جنایت می شد؟ و چه کسی این معنویت را از او گرفت وآیا ما باید طلبکار باشیم یا شما؟

به عبارت دیگر چه کسی اسماعیل را رنگرز قاتل كرد؟!!

* علي پناهي

انتهاي يبام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد