سرویس: وبگردی
کد خبر: 69318
|
09:23 - 1396/05/01
نسخه چاپی

فرماندار اردبیل:

مرجع تصمیم‌گیر درباره تخلفات انتخابات شورای شهر اردبیل، هیات اجرایی است

مرجع تصمیم‌گیر درباره تخلفات انتخابات شورای شهر اردبیل، هیات اجرایی است
فرماندار اردبیل گفت: رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان اردبیل گفته که پرونده تخلفات شورای شهر اردبیل بر حسب تشخیص و صلاحدید فرماندار رسیدگی و اقدام شود.

جواد زنجانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در خصوص سرانجام پرونده تخلفات 6 صندوق پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل که بنا بر اظهارات رسمی یک ماه پیش رضا کریمی رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای اردبیل مقرر بود توسط فرماندار اردبیل به دستگاه قضایی ارجاع شود، گفت: «در حال بررسی هستیم تا اقدام کنیم».
وی افزود: « بررسی می‌کنیم تا مشخص شود تخلفی بوده یا نه و این تخلفات تعمدی بوده یا خیر».
فرماندار اردبیل تاکید کرد: « درباره این موضوع که آیا تخلفی در 6 صندوق اخذ رای صورت گرفته یا خیر، هیئت اجرایی تصمیم خواهد گرفت."
فرماندار اردبیل اظهار داشت: «آقای کریمی، رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان اردبیل گفته که بر حسب تشخیص و صلاحدید فرماندار اقدام شود ».
به گزارشسبلان‌ما، هفته آخر خردادماه جاری بود که رضا کریمی رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای اردبیل با اعلام تائید نهایی صحت پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اردبیل اعلام کرد که بعد از بررسی هیئت عالی نظارت انتخابات استان و مسئولان مربوطه تخلفات و سهل‌انگاری در 6 صندوق شعب اخذ رای اردبیل انجام شده بود که قرار شد متخلفان این 6 صندوق توسط فرماندار اردبیل به مسئولان قضائی معرفی شوند که نوع برخورد توسط مسئولان قضایی با متخلفان مشخص می‌شود.
خبرنگارسبلان‌ما، در تلاش است تا اظهارات رضا کریمی و دیگر اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان اردبیل و همینطور مقامات قضایی استان را در این باره دریافت و به اطلاع عموم برساند.

اخبار مرتبط:

نماینده مردم اردبیل: پرونده تخلفات انتخابات شورای شهر اردبیل را از فرماندار پیگیری کنید

سرانجام نامعلوم پرونده تخلفات انتخابات شورای شهر اردبیل

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد