سرویس: سرعین
کد خبر: 69358
|
09:41 - 1396/05/02
نسخه چاپی

صدیف بدری:

نواقص طرح رتبه بندی معلمان رفع و عملیاتی می شود

نواقص طرح رتبه بندی معلمان رفع و عملیاتی می شود
نماینده مردم اردبیل ،نیر ، نمین و سرعین در مجلس از برطرف شدن نقایص طرح رتبه بندی معلمان و عملیاتی شدن آن در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد: مجلس برای حمایت از آموزش و پرورش عزمی راسخ دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،در نشستی که مدیر آموزش و پرورش سرعین و اعضای شورای معاونین این مدیریت با بدری نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی داشتند؛ صدیف بدری با اشاره به گزارش ارائه شده توسط مدیر آموزش و پرورش سرعین و موفقیت های مختلف دانش آموزان و فرهنگیان سرعین در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی و پروژه های عمرانی افتتاح شده در دو سال گذشته در این شهرستان، خواستار تحلیل و بررسی این موفقیت ها، در راستای استمرار و تقویت آنها شد.

بدری، هدف از این بازدید را قدردانی حضوری از زحمات تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت شهرستان و همچنین بررسی وضعیت موجود و تلاش در رفع کاستی ها و تقویت نقاط قوت و حرکت به سمت وضعیت مطلوب آموزشی و پرورشی در شهرستان و استان، عنوان کرد.

وی در این جلسه با بیان این که ریشه بسیاری از مسائل در آموزش و پرورش بنیان نهاده می شود؛گفت: در این راستا نگاه ویژه و فرابخشی به این حوزه باید صورت گیرد که این نگاه ویژه، بسترساز توسعه و پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و علمی کشور خواهد بود.

بدری در این نشست با اشاره به برنامه ششم توسعه کشور، از برطرف شدن نقایص طرح رتبه بندی معلمان و عملیاتی شدن آن در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد: مجلس برای حمایت از آموزش و پرورش عزمی راسخ دارد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، افزود: خوشبختانه نمایندگان مجلس برای حمایت از آموزش و پرورش در پیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی­ که بستر ساز تربیت نسل آینده و رقم خوردن توسعه و پیشرفت کشور می باشد، عزمی راسخ دارند و امیدوارم هر چه زودتر با تغییر نگرش ها و همراهی مسئولین، مشکلات پیش رو، به حداقل برسد.

سید غلامحسین گنجی مدیر آموزش و پرورش سرعین نیز در ابتدای این جلسه، به گوشه ای از توانمندی ها و ظرفیت های آموزش و پرورش شهرستان سرعین و پیشرفت قابل توجه شهرستان در زمینه های قرآنی، ورزشی، علمی و تربیتی و عمرانی پرداخت و در ادامه برخی مشکلات و کمبودهای آموزش و پرورش شهرستان را در حوزه های مختلف اعم از مالی، آموزشی، سخت افزاری، فضاهای فیزیکی، رفاهی و معیشتی بیان کرد.

وی همچنین خواستار پیگیری نمایندگان استان در مجلس در جهت تقویت نظام تعلیم و تربیت شهرستان و استان شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد