سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 69431
|
13:29 - 1396/05/04
نسخه چاپی

واحدی زاده:

نقش زن در سلامت خانواده بالاتر از مرد است

نقش زن در سلامت خانواده بالاتر از مرد است
نشست هم اندیشی فعالین خواهر دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با محوریت بررسی جایگاه و مقام زن در اسلام به مناسبت روز دختر در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازابصارخبر،نشست هم اندیشی فعالین خواهر در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با سخنرانی حجت الاسلام واحدی زاده در این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام حمید واحدی زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به بررسی جایگاه و مقام زن در اسلام  پرداخت و گفت:  بزرگترین نعمت الهی نعمت امامت و ولایت می باشد.

وی افزود: اگر امامان و اولیا الهی برای هدایت بشر مبعوث نمی شدند اکثریت انسان ها در گمراهی و انحراف زندگی می کردند.

واحدیزاده در ادامه سخنان خود به نقش زن و مرد در خانواده و اجتماع پرداخت و گفت:  نقش زن در سلامت خانواده بالاتر از مرد است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیلدر ادامه سخنان خود به موضوع فیمینیسم پرداخت و گفت: در فضای جهان بعد از رنسانس و همچنین در فضای روشنفکری ، تفکری به نام "فمینیسم" شکل گرفت که ادعای برابری حقوق زن و مرد را طلب میکرد ولی در حقیقت این تفکر به دنبال جایگاه واقعی زن نبود بلکه به دنبال فعالیت اجتماعی و نیروی کار زنان در فضای جامعه بود. در حالی که بهترین جایگاه را برای زن تنها خداوند متعال می تواند تبیین کند که حضرت فاطمه زهرا (س) تربیت یافته این فرهنگ خدامحور است.

وی به بحث جنگ نرم و آسیب های ماهواره و تبلیغات آن پرداخت و افزود: سند 2030 نیز یکی از تهاجم نرم دشمن در حوزه تربیت و خانواده است لذا باید دانشجویان با فعالیت فرهنگی در فضای دانشگاه و خانواده آگاهی لازم را در اختیار کسانی که در معرض خطرات این تهاجم هستند، قرار دهند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد