سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69448
|
01:06 - 1396/05/05
نسخه چاپی

نماینده مردم کوثر و خلخال:

تزریق 8 هزار میلیارد تومان اعتبار به بیمه سلامت/دولت برای جبران بدهی بیمارستان ها وارد عمل شود

تزریق 8 هزار میلیارد تومان اعتبار به بیمه سلامت/دولت برای جبران بدهی بیمارستان ها وارد عمل شود
نماینده مردم کوثر و خلخال گفت: با توجه به بدهی های بیمه سلامت مجلس مصوب کرد تا 8 هزار میلیارد تومان به بیمه سلامت تزریق اعتبار شود حال به نظر می رسد برای جبران بدهی بیمارستان ها به شرکت های دارویی نیز دولت باید وارد عمل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، بشیر خالقی درباره طلب 18 ماهه شرکت های دارویی از بیمارستان ها، افزود: این مشکلات بیشتر برای بیمارستان های وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی است و بیمارستان های تامین اجتماعی با چنین مشکلاتی با این حجم بدهی مواجه نیستند.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به بدهی های بیمه سلامت مجلس مصوب کرد تا 8 هزار میلیارد تومان به بیمه سلامت تزریق اعتبار شود حال به نظر می رسد برای جبران بدهی بیمارستان ها به شرکت های دارویی نیز دولت باید وارد عمل شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: اگر بدهی بیمارستان ها به شرکت های دارویی همچنان پابرجا باقی بماند در ارایه خدمت به بیماران با مشکل مواجه و در نهایت نارضایتی مردم را شاهد خواهیم بود؛ درحالی که مردم نباید چوب این انباشت بدهی را بخورند.

خالقی یادآور شد: واقعیت آن است که  طلب شرکت های دارویی به بیمارستان ها ممکن است شرایط را به قبل بازگرداند و مردم دچار کمبود دارو شده و در تامین آن با مشکل مواجه شوند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: بدون شک در چنین شرایطی وضعیت تامین دارو و تجهیزات پزشکی با مشکل مواجه خواهد شد و ممکن است قیمت داروها نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد