سرویس: اجتماعی
کد خبر: 69479
|
16:17 - 1396/05/06
نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری:

مشکلات زیادی به برکت سفر مقام معظم رهبری به گرمی حل شد

مشکلات زیادی به برکت سفر مقام معظم رهبری به گرمی حل شد
امام جمعه گرمی گفت: به برکت سفر مقام معظم رهبری در ششم مرداد 1379 به شهرستان گرمی مشکل تامین آب شرب و بیمارستان ولایت حل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه گرمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به ششم مرداد سالروز سفرتارخی مقام معظم رهبری به این شهرستان گفت:مشکل تامین آب شرب و بیمارستان ولایت را می توان از برکات این سفر عنوان کرد.

 

وی  اظهار كرد: سفر مقام معظم رهبري به یاد ماندگارترین و بی‌بدیل‌ترین اتفاق شهرستان گرمی است و چندين مشكل بزرگ شهرستان در اين سفر رفع شد و قبل از اين زمان مردم گرمي در اكثر مواقع در طول هفته با مشكل كمبود آب و مشكلات درماني دست و پنجه نرم مي‌كردند.

 

وي گفت: اين شهرستان با تربيت فرزندان نخبه و شايسته كه در حال حاضر در مسئوليت‌هاي متعدد كشوري و استاني به كشور خدمت مي‌كنند چهره نوراني دارد.

 

حجت‌الاسلام صفری خطاب به نخبگان شهرستان گرمی، گفت: نخبگان که از شهرستان مهاجرت کرده‌اند يا صاحب فکر يا صاحب نفوذ و يا صاحب ثروت هستند  باید از اين سه ابزار برای توسعه شهرستان استفاده کنند.

 

امام جمعه گرمی علت فقر در شهرستان گرمی را عدم استفاده کامل از ظرفیت و پتاسیلها این شهرستان عنوان کرد و گفت: وجود بیش از 10هزار هکتار زمین زراعی و باغی، داشتن بیش از 300میلیون متر مکعب آب و نیروی انسانی توانمند و فعال و نعمتهای طبیعی فراوانی که خدا به این منطقه عطا کرده جزوه ظرفیت های این منطقه بحساب می آیید.

 

خطیب جمعه گرمی با تاكيد بر انجام كار عملي در توسعه شهرستان گفت: شهرستان گرمي با ظرفيت‌ و پتانسيل‌هاي مستعد قابليت سرمايه‌گذاري كلان دارد و از مسئولين انتظار مي‌رود در زمينه‌ صنايع توليدي و بسته‌بندي محصولات توليدي شهرستان و صادرات به ساير مناطق اقدام عملي انجام دهند.

 

وی با متذکر شدن این موضوع که ایران فقط تهران و اصفهان و دیگر کلان شهرها نیست، اظهار کرد: در توزیع امکانات کشور باید با عدالت رفتار شود و مسئولین بدانند که ما به شکل رایگان از مرزها نگهبانی می کنیم و باید خدمات در شان این مرزبانان هم به آنها ارائه شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد