سرویس: اجتماعی
کد خبر: 69488
|
22:21 - 1396/05/06
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

توسعه همه‌ جانبه استان در گرو توسعه و پیشرفت صنعتی است

	توسعه همه‌ جانبه استان در گرو توسعه و پیشرفت صنعتی است
استاندار اردبیل در همایش روز گرمی گفت: توسعه همه‌ جانبه استان در گرو توسعه و پیشرفت صنعتی است و لازمه این امر حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف وتسهیل در روند سرمایه‌گذاری‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،مسئولان و مردم قدرشناس گرمی سالروز سفرتاریخی مقام معظم رهبری را بعنوان روز گرمی نامگذاری کرده اند که این ابراز احترام مردم به مقام معظم رهبری را انعکاسی از عشق و علاقه ملت به ولایت می توان عنوان کرد.

 

به همین مناسبت همايش بزرگ فرصتهای سرمایه گذاری  همزمان با سفر تاريخي رهبر معظم انقلاب به شهرستان گرمي، با حضور مقام عالي استان، نماينده فعلي و ادوار، مسئولين، نخبگان و سرمايه‌داران گرمي در سالن همايش دانشگاه پيام‌نور برگزار شد.

 

دكتر مجيد خدابخش، استاندار اردبيل در اين مراسم با اشاره به اهمیت موضوع صنعت، اشتغال و رفع موانع سرمایه‌گذاری اظهار کرد: توسعه همه‌ جانبه استان در گرو توسعه و پیشرفت صنعتی است که لازمه این امر حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف وتسهیل در روندسرمایه‌گذاری‌ها است.

 

وي با ابراز اميدواري از آينده شهرستان گرمي، گفت: سرمايه‌گذاراني همانند قهرمان نيكجو با سرمايه‌گذاري كلان قصد محروميت‌زدايي و ايجاد اشتغال در شهرستان خود دارد؛ از ديگر فرزندان مهاجر گرمي هم تقاضا داريم براي پيشرفت شهرستان گرمي همت كنند كه اشتغال‌زايي و كسب روزي حلال از بزرگترين عبادات است.

 

وي با تاكيد بر راه‌اندازي خانه توسعه شهرستان گرمي ادامه داد: افراد روشنفکر و صاحب نظر ساکن در استان و یا خارج از استان و حتی کشور برای عضویت در این کانون‌ها جذب شده و نظرات توسعه ای ارائه می‌کنند.

 

میرزاده، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی هم استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های فرزندان گرمی، برای توسعه، پیشرفت و حل مشکلات گرمی را از اهداف همایش و برنامه‌های روز گرمی عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه از فرزندان خطه گرمی در شهرها و مناطق مختلف دعوت شده است تا در این مراسم حضور پیدا کنند، گفت: آنهایی که توان سرمایه گذاری در گرمی را دارند از ظرفیتشان استفاده خواهیم کرد و این مهم زمانی اتفاق می افتد که در کنار هم باشیم و یاس و ناامیدی را کنار بگذاریم وباور داشته باشیم که می توانیم در سایه وحدت و همدلی و باور قلبی شهرستان گرمی را بسازیم.

 

فرماندارگرمی نیز از در حال مطالعه بودن 7 طرح سد سازي و دو سد در حال اجرا خبر داد و ادامه داد: زمين‌هاي مستعد و پتانسيل‌هاي آبي شهرستان زمينه مناسبي براي سرمايه‌ گذاري نخبگان و سرمايه‌ داران خارج از استان در اين منطقه است.

 

پخش كليپ شهرستان گرمي، تجليل ازایثارگران و کارآفرینان نمونه و برگزاری کارگاه تخصصی در حوزه سرمایه گذاری از ديگر بخش هاي  این همايش بود.

 

بعد از ظهر امروز هم نمایشگاهی از توانمندیها و تولیدات شهرستان در قالب غرفه ها در کنار دریاچه زیبای گیلارلو برگزار شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد