سرویس: نمین
کد خبر: 69518
|
17:21 - 1396/05/07
نسخه چاپی

وقتی روابط عمومی اجازه مصاحبه حضوری با فرماندار را نداد؛

اهالی مسکن مهر نمین در انتظار پاسخ کتبی آقای فرماندار برای حل مشکلات

 اهالی مسکن مهر نمین در انتظار پاسخ کتبی آقای فرماندار برای حل مشکلات
خبرنگار ما برای پیگیری مشکلات اهالی مسکن مهر نمین، به فرمانداری این شهر مراجعه کرد ولی با وجود حضور فرماندار، روابط عمومی این اداره اجازه مصاحبه را نداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، اهالی مسکن مهر نمین سال هاست که از نبود امکانات رفاهی، خدماتی و آموزشی اولیه همچون نبود مغازه، نانوایی، تاکسی، فضای سبز، مدرسه و چندین مشکلات دیگر رنج می برند.

 

به همین منظور خبرنگار ما برای پیگیری مشکلات اهالی مسکن مهر نمین، به فرمانداری این شهر مراجعه کرد ولی با وجود حضور فرماندار، روابط عمومی فرمانداری اجازه مصاحبه را نداد.

 

مسئول روابط عمومی فرماندار نمین در خصوص نبود مغازه نانوایی در مسکن مهر اظهار کرد: فرمانداری نمین آمادگی ارائه پروانه کسب نانوائی به آن شهرک را دارد و در صورت وجود متقاضی طبق مقررات، نسبت به صدور پروانه کسب اقدام خواهد شد.

 

لازم به ذکر است برخی  از ساکنین این شهرک، مجبور هستند یکی پس از دیگری خانه های خود را بفروشند و از این شهرک ها خارج شوند.

عده ای نیز توانایی خرید خانه در سایر نقاط شهر را ندارند و در همین مجتمع ها ساکن هستند که انتظار می رود  مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است در رابطه با دیگر مشکلات اهالی مسکن مهر نمین، به دلیل عدم اجازه روابط عمومی برای مصاحبه حضوری با فرماندار شهر، پرسش ها به صورت کتبی تحویل روابط عمومی داده شد تا شاید جواب قانع کننده ای داده شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد