سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69519
|
17:31 - 1396/05/07
نسخه چاپی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند/ مقدمات انتقال زمین به نام " عبدالله حیدری " در حال انجام است

مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند/ مقدمات انتقال زمین به نام " عبدالله حیدری " در حال انجام است
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت:مقدمات انتقال زمین به قهرمان ورزشی از سوی شهردار خلخال با جدیت در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو،ایوب بهتاج در خصوص وعده مسئولین مبنی بر واگذاری زمین به نام قهرمان ورزشی " عبدالله حیدری تیل " گفت: اینکه برخی ها در فضای مجازی مطالبی در خصوص اینکه "قول مسئولین عملی نشد" به راه انداخته اند صحیح نیست؛ با تلاش شهرداری و اداره ورزش جوانان خلخال مقدمات کار انجام شده و  به زودی زمین به این قهرمان تحویل داده خواهد شد.

بهتاج با بیان اینکه مردم شایعات فضای مجازی را باور نکنند گفت: جای تقدیر دارد که شهردار خلخال با جدیت پیگیر این موضوع و در کنار اداره کل ورزش بوده است.

وی با تقدیر از زحمات عبدالله حیدری تیل در به احتزاز در آوردن پرچم پرافتخار کشورمان در مسابقات بین المللی گقت: استقبال گرم مردم و مسئولین در بدو ورود این قهرمان ستودنی بود و بی گمان این مسئولان پیگیر حل مشکلات خانواده این قهرمان نیز هستند.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه راهیابی تیم بسکتبال جوانان اردبیل به مسابقات کشوری را تبریک گفت و اظهار کرد: امروز نیز شاهد موفقیت ورزشکاران بدمینتون خلخال برای راهیابی به مسابقات کشوری و شمالغرب بودیم که جا دارد از تلاش اداره ورزش و جوانان و هیات بدمینتون خلخال تقدیر کرد.

انتهای پیام / خلخال

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد