سرویس: اجتماعی
کد خبر: 69596
|
10:22 - 1396/05/10
نسخه چاپی

با عدم حضور مسئولین صورت گرفت!

اعزام نخستین کاروان راهیان نور پارس آباد به مناطق عملیاتی شمال‌غرب + عكس

	اعزام نخستین کاروان راهیان نور پارس آباد به مناطق عملیاتی شمال‌غرب + عكس
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نخستین کاروان راهیان نور شهرستان پارس آباد صبح امروز عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، فرمانده سپاه ناحيه شهرستان پارس آباد در مراسم اعزام نخستین کاروان راهیان نور پارس آباد اظهار داشت: بيش از 200 نفر از بسیجیان برادر این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور و با پنج دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار مطلب شاهي هدف از برگزاری این اردو راهیان نور را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان عنوان کرد و گفت: این کاروان به مدت ۲ روز از يادمان هاي شهيدان باكري، بروجردي و يادمان شهداي تمرچين در شمال غرب کشور بازدید می کنند.

وي با بيان اينكه یکی از راه‌های مؤثر در مبارزه با توطئه‌ها و هجمه‌های استکبار جهانی توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است، تصريح كرد: تقویت این جبهه می تواند زمینه پايداري نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنين شهامت و از جان گذشتگی در راه دین و آرمان ها را در بين جوانان فراهم کند.

گفتني است، نخستين كاروان راهيان پارس آباد صبح امروز (سه شنبه) در حالي از مقابل يادمان شهداي گمنام اين شهر عازم مناطق عملياتي شمال غرب کشور شد که هیچ یک از مسئولان اجرایی شهرستان پارس آباد در آیین بدرقه شرکت نداشتند و تنها مسئولان شرکت کننده در این مراسم، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه، جمعي از پاسداران و تعدادی از خانواده ها بودند.

 

////

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد