سرویس: گرمی
کد خبر: 69635
|
12:52 - 1396/05/11
نسخه چاپی

یادواره شهدای شهرستان گرمی با سخنران کشوری برگزار می‌شود

 یادواره شهدای شهرستان گرمی با سخنران کشوری برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی مغان گفت: یادواره ۳۷۰ شهید شهرستان گرمی با محوریت شهید حسنقلی جعفرپور و اسحق عالشی روز پنج شنبه ۱۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار، حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان گرمی، گفت: این مراسم با حضور پرشور و معنوی مردم ولایت مدار و مرزدار گرمی مغان روز پنج شنبه ساعت ۱۸ با محوریت شهید حسنقلی جعفرپور و اسحق عالشی در مسجد امام حسین (ع)  برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این یادواره با حضور یک میهمان ویژه کشوری برگزار خواهد شد، افزود: مداحی حاج محمدباقر منصوری و اجرای سرود مدافعان حرم توسط گروه هم خوانی و هم سرایی سپاه حضرت عباس(ع) ازجمله  برنامه های این یادواره است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی بیان کرد:‌ هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری شایسته مراسم تدارک دیده شده و امیدواریم دستگاه‌های دولتی برای زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

وی بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای زنده نگه داشتن خاطره شهدا تأکید کرد و افزود: یادواره شهدا برای انتشار فرهنگ غنی شهادت است که شاید به این کیفیت بشود قدری فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان منتقل کرد ویادواره ها این رسالت را بر عهده دارند.

 

نوری اضافه کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها در دعوت عمومی مردم به این مراسم معنوی بزرگ و در پوشش و انعکاس اخبار یادواره همت دوچندانی داشته باشند.

 

شاهی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی هم با بیان اینکه برای برگزاری شایسته این یادواره از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد، گفت: بنیاد شهید جزء لاینفک سپاه است و همسویی این دو نهاد نتیجه مثبتی در ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایثار در راه ایران و اسلام خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد