سرویس: مذهبی
کد خبر: 69704
|
11:57 - 1396/05/13
نسخه چاپی

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسدارن:

امروز ایران نمونه و الگویی برای استقلال خواهی است/جنگ هشت سال دفاع مقدس باعث شگفتی دنیا شد

امروز ایران نمونه و الگویی برای استقلال خواهی است/جنگ هشت سال دفاع مقدس باعث شگفتی دنیا شد
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: حاکمیت الگوی سرمایه داری و زندگی غربی در آمریکا و کشورهای غربی، با مدل رقابتی استقلال طلبانه ای از سوی ایران مواجه شده است و امروز ایران نمونه و الگویی برای استقلال خواهی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،سردار پاسدار سید ضیاءالدین حزنی مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در یادواره ۳۷۰ شهید شهرستان گرمی که با محوریت شهید حسنقلی جعفرپور و اسحق عالشی در مسجد امام حسین ع محله هلال گرمی با حضور پرشور اقشار مختلف مردمی و میهمانان کشوری و استانی برگزار شد،گفت: جنگ های مختلفی در طول تاریخ ایران رخ داده است اما جنگ هشت سال دفاع مقدس از این حیث که از تمام اقشار مختلف مردمی زن و مرد و کارگر و کارمند و معلم و بازاری دانشگاهی و بی سواد و... برای دفاع از کشور خود با هدایت و رهبری حکیمانه امام راحل توانستند خاک این کشور را در یک جنگ تمام عیار با صدام حسین و حامیان غربی و برخی کشورهای منطقه حفظ کنند واقعا کار بی نظیر بود.

 

سردار حزنی اظهار کرد: دفاع مقدس و مقاومت ملت ایران در جنگ 8 ساله، حتی برای بسیاری از کشورهای منطقه درس آموز و الگو شده است و این کشورها به دنبال هر تحولی در ایران، تلاش کرده اند که به نوعی درجامعه خود تحولی مشابه را ایجاد کنند.

 

وی افزود: حاکمیت الگوی سرمایه داری و زندگی غربی در آمریکا و کشورهای غربی، با مدل رقابتی استقلال طلبانه ای از سوی ایران و کشورهای هم راه با ایران مواجه شده است و امروز ایران نمونه و الگویی برای استقلال خواهی است.

 

سردار حزنی با بیان اینکه فرماندهی و رهبری جنگ توسط امام راحل بدون داشتن تحصیلات نظامی و به کمک نیروها و رزمندگانی که دانشکده نظامی ندیده بودند باعث شگفتی دنیا شده بود، اظهار کرد: تنها ایمان به خدا و اعتماد شهدا و رزمندگان به ولی امر خود بود که چنین حماسه بزرگ و تاریخی را به ثبت رساند و بعد از حذف بنی صدر در طول یکسال با اجرای چهار عملیات بزرگ 75درصد از خاک اشغال شده در زمان بنی صدر خائن را آزاد کردند.

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: بخاطر حقانیت جبهه انقلاب اسلامی در حالی که همه نیروهای ارتشی و بسیجی و تمام رزمندگان با جان و دل از کشور دفاع می کردند در جبهه مقابل به خاطر اجباری بودن جنگ دو تا معاون وزیر و چندتا فرمانده قرارگاه و فرمانده لشکر و فرمانده تیپ و حدود هشت هزار سرباز بخاطر سهل انگاری و تمرد از دستور آنها اعدام می شدند.

 

حجت السلام صفری، امام جمعه شهرستان گرمی هم با یادآوری حضور سردار فضلی در یادواره شهدای شهرستان در سال گذشته و قول مساعد برای ساخت درمانگاه شهید جعفر پور و مجتمع فرهنگی، گفت: بحمدالله درمانگاه شهید جعفر پور در حال احداث است اما برای احداث مجتمع فرهنگی کار خاصی صورت نگرفته است و خواستار توجه و مساعدت لازم برای ساخت این مجتمع شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد