سرویس: نمین
کد خبر: 69719
|
17:55 - 1396/05/13
نسخه چاپی

امام جمعه موقت نمین؛

وزیر متخصص ولی بدون تعهد به درد نظام جمهوری اسلامی ایران نمی خورد

وزیر متخصص ولی بدون تعهد به درد نظام جمهوری اسلامی ایران نمی خورد
امام‌ جمعه موقت نمین اظهار کرد: همواره و در طول تاریخ مشاهده شده است که وزیر متخصص ولی بدون تعهد به درد نظام جمهوری اسلامی ایران نمی خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، حجت الاسلام محمد حسنی امام جمعه موقت نمین در خطبه های امروز نماز جمعه، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت عالم آل محمد امام رضا علیه السلام اظهار کرد: از جمله راه هایی که می توانیم به سبک زندگی رضوی و نبوی دست پیدا کنیم اختصاص وقت به افراد خانواده است، که متاسفانه استفاده نادرست از گوشی همراه این فرصت را از ما گرفته است.

 

وی ادامه داد: از راه های دیگری که بر تشکیل سبک زندگی رضوی و خانواده متعالی تاثیر دارد، پرهیز از اسراف در خانواده و رعایت حقوق افراد جامعه است.

 

حجت الاسلام حسنی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور و بیانات رهبر معظم انقلاب در این مراسم، گفت: مقام معظم رهبری در جلسه تنفیذ حکم ریاست جمهوری سه جهت‌گیری را برای دولت دوازدهم تعیین کردند؛ اولین جهت‌گیری پرداختن به مشکلات مردم به ویژه معیشت و مسائل اقتصادی مردم، دومین جهت‌گیری تعامل با دنیا و ارتباط وسیع با ملت‌ها و دولت‌ها و سومین جهت‌گیری ایستادگی همراه با صلابت و قدرت در مقابل سلطه‌طلبان بود؛ مردم با دولت در این جهت‌گیری‌ها همراه خواهند بود.

 

امام جمعه موقت نمین درباره ویژگی اصلی وزرای انتخابی توسط رئیس جمهور گفت: تعهد های وزرای دولت باید قبل از تخصص هایشان باشد و همواره در طول تاریخ مشاهده شده است که وزیر متخصص ولی بدون تعهد به درد نظام جمهوری اسلامی ایران نمی خورد و مشکلات مردم را حل نخواهد کرد.

 

وی همچنین ادامه داد: وزرای انتخابی باید درون نگر باشند نه برون نگر و باید از تمام امکانات و سرمایه های کشورمان در جهت پیشرفت کشور نهایت استفاده را بکنند.

 

 به گزارش خبرنگار شکوه فرهنگ، همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام مراسم مولودی خوانی و پخش شیرینی نیز در محل مصلای این شهر برگزار شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد