سرویس: ورزشی
کد خبر: 69753
|
14:42 - 1396/05/14
نسخه چاپی

یادداشت/ مرتضی بری

عزتی که دو ملی پوش ایرانی بر باد دادند/ آیا شجاعی و حاج صفی محروم می شوند؟

 عزتی که دو ملی پوش ایرانی بر باد دادند/ آیا شجاعی و حاج صفی محروم می شوند؟
مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو لژیونر ایرانی شاغل در باشگاه پانیونیوس یونان در حالی در بازی مرحله مقدماتی لیگ اروپا مقابل نماينده رژيم صهيونيستي به میدان رفتند که این اقدام آنها موجی از اعتراضات را به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، بازی کردن مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو لیژیونر ایرانی باشگاه پانیونیوس یونان، مقابل تیم مکابی تلو آویو نماینده رژیم صهیونیستی در لیگ اروپا، واکنش های متعددی را به دنبال داشته است به طوری که فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته در پی بازی این دو بازیکن در مقابل نماینده رژیم صهیونیستی طی بیانیه ای آن را محکوم کرد.

بعد از فدراسیون فوتبال، دامنه این اعتراضات به وزارت ورزش، سازمان بسیج ورزش و میان بسیاری از چهره ها، بازیکنان، مربیان، هنرمندان و حتی طیف های سیاسی کشور کشیده شد تا در مقابل این اقدام تاسف برانگیز مسعود شجاعی و احسان حاج صفی موضع گیری کرده و آن را محکوم کنند.

در حالی که همه دنیا می دانند ورزشکاران ایرانی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مبارزه و یا رویارویی نمی کنند و این رژیم غاصب را به رسمیت نمی شناسند، اما حضور دو بازیکن ایرانی شاغل در تیم پانیونیوس یونان در دیدار برگشت لیگ اروپا مقابل نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی، عزت و مرام پهلوانی ایرانی ها را جریحه دار کرد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت فدراسیون فوتبال ایران چه تصمیمی در خصوص این دو بازیکن می گیرد.

گفتنی است، صفحه فارسی رسمی وزارت خارجه اسرائیل نیز در توئیتر خود از حضور این دو بازیکن مقابل تیم باشگاهی مذکور تشکر و قدردانی کرده است.

مکابی حیفا، یکی از نژادپرست ترین تیم های فوتبال رژیم صهیونیستی است که هیچ فرد عرب، حتی اعراب ساکن سرزمین های اشغالی، اجازه حضور در آن را ندارند و به همین دلیل در میان فلسطینیان بسیار منفور است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد