سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69839
|
11:24 - 1396/05/17
نسخه چاپی

پیام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بمناسبت روز خبرنگار:

توزیع عادلانه دانش و آگاهی نقطه مشترک ما با خبرنگاران است

توزیع عادلانه دانش و آگاهی نقطه مشترک ما با خبرنگاران است
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: کتابخانه های عمومی نیز همچون خبرنگاران، رسالت کاری خویش را توزیع عادلانه دانش و آگاهی در جامعه، آگاهی بخشیدن به مردم و ارتقاء سطح دانسته های شهروندان می داند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، در صفحات تقويم، هفدهم مردادماه با عنوان «روز خبرنگار» به خود جلوه‏اي ديگر بخشيده است.

روز خبرنگار، بهانه ای است برای یادآوری منزلت و قداست و حرمت خبرنگاران که در باور فرهنگی و تاریخی معاصر بشر ریشه دارد، بطوریکه در جامعه امروزی، خبر آنچنان جایگاه رفیعی دارد که داشتن جامعه بهتر به آن وابسته شده است.

«خبرنگار» امین جامعه و نماینده افکار عمومی است. خبرنگاران در طول تاریخ تمدن معاصر بشری همیشه در خدمت سعادت و بهروزی جامعه و شهروندان بوده اند چراکه «رسانه» انسانهايي را که جدا از هم از نظر زمان و مکان زندگي مي کنند به یکدیگر پيوند مي دهد، گويي همة شهروندان در تمام طول تاريخ و در تمام صفحة روي زمين در يک جامعه جمع هستند.

به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد و همگام با عموم مردم و مسئولان، اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز که همچون خبرنگاران، رسالت کاری خویش را توزیع عادلانه دانش و آگاهی در جامعه، آگاهی بخشیدن به مردم و ارتقاء سطح دانسته های شهروندان میداند، ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه های گروهی استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، امید دارد اصحاب مطبوعات، خبرگزاری ها، سایت های خبری، صدا و سیما و شبکه های اجتماعی خبری با یاری کتابداران استان در ترویج هرچه بیشتر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، زمینه توسعه فرهنگی بیشتر استان را مهیا سازند.

رباب عزیزخانی - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل

17 مرداد 1396

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد