سرویس: بیله سوار
کد خبر: 69843
|
11:52 - 1396/05/17
نسخه چاپی

گلايه رانندگان بیله سوار نسبت به نرخ مصوب کرایه آژانس‌های مسافربری

گلايه رانندگان بیله سوار نسبت به نرخ مصوب کرایه آژانس‌های مسافربری
جمعي از رانندگان آژانس شهری بیله سوار از اتحادیه تاکسیرانی و مسئولین شهرداری خواستند نسبت به افزايش كرايه آژانس داخل شهري تجديد نظر كنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از صبح مغان، تعدادي از رانندگان آژانس هاي داخل شهري بيله سوار در خصوص نرخ مصوب كرايه آژانس با ارسالي متني گلايه خود را بابت پايين بودن نرخ آژانس ها ابراز داشتند.

اين گروه رانندگان اعلام كردند از آنجا که این شغل بعنوان تامین مایحتاج زندگی ما محسوب میشود و تلاش شبانه روزی رانندگان آژانس شهری برای رفاه همشهریان عزیز و ارائه خدمات میباشد لذا با این گرانی بازار و بنزین و گاز و لاستیک و روغن و ... دریافت کرایه فقط 2000تومانی برای هر سرویس داخل شهری، واقعا نرخ معقولانه ای نیست.

آنها اعلام مي دارند با اين نرخ پايين شرمنده خانواده خود در تامین نیازهای روزمره میشویم.لذا از اتحادیه تاکسیرانی و مسئولین شهرداری خواهشمندیم نسبت به افزایش نرخ کرایه باتوجه به قیمت کالاهای بازار اقدام کنند تا بتوانیم مشکلات خود را سامان دهيم و خدمات احسنی به همشهریان عزیز ارائه دهیم.چون واقعا نرخ کنونی همواره مورد تمسخر هر شنونده ومسافری مي باشد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد