سرویس: وبگردی
کد خبر: 69863
|
12:45 - 1396/05/18
نسخه چاپی

نارضایی اهالی بعلت قطعی 12 ساعته برق در شهرستان پارس آباد / اداره برق به جوابیه بسنده کرد

نارضایی اهالی بعلت قطعی 12 ساعته برق در شهرستان پارس آباد / اداره برق به جوابیه بسنده کرد
اهالی شهرستان پارس آباد با اعلام نارضایتی از قطعی چندین ساعته برق خواستار دقت عمل مسئولان در خصوص تکرار نشدن چنین حوادث شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، طی قطعی طولانی مدت در برخی نقاط شهر پارس آباد و روستاها از جمله روستای اجیرلو در شهرستان پارس آباد مغان اهالی این مناطق به شدت از این مسئله گله مند بوده و از مسئولان خواستند از تکرار این موارد جلوگیری کنند.

از نیمه شب گذشته بر اثر قطع شدن برق ساکنان واقع در شهرستان پارس آباد که به حدود 12 ساعت طول کشید باعث شد ساکنان از این مسئله گله مند باشند.

به گفته اهالی این مسئله منجر به بروز مشکلاتی در وسایل برقی از جمله یخچال و سایر وسایل برقی شده است.

در پی قطعی پی در پی برق شب گذشته در شهرستان پارس آبادمتاسفانه تعدادی از همشهریان متحمل خساراتی شدند که در زیر اظهارات برخی از شهروندان را ببینید.

علیرضا اظهار داشت: از جمله این خسارت ديدگان بنده حقیر میباشم که هم تلویزیون و هم یخچال منزل بنده از کار افتاده آیا اداره برق جوابگوی این خسارات وارد شده میباشد .

فرد دیگری اعلام کرد: از ساعت 00:30 روز چهارشنبه شب برق محله فرهنگیان قطع شده اداره برق هم جواب تلفن را نمیدهد.

یکی از ساکنان محله فرهنگیان نیز با ارسال پیامی نوشت،ساعت یک نصف شب برق این محله خاموش شده و تا ساعت پنج دقیقه به چهار بامدادِ هنوز وصل نشده بود، از موقع قطع شدن برق تا الان به اتفاقات زنگ میزنیم ولی مثل اینکه گوشی ها رو از پریز کشیدن و زیر کولر تخت خوابیدن. شاید یکی یه مریضی داره شاید بهش دستگاه وصله یا هر کار ضروری دیگه ای داشته باشه باید چکار کنه،یا اصلا شاید یکی از سیمهای تیر برق افتاده رو کسی باید چکار کنه چطوری به اداره برق اطلاع بدهد.

یکی دیگر از شهروندان نیز اظهار داشت: چند روزه برق محله جانبازان قطع وصل میشه دیشب هم از ساعت یک نصف شب قطع شده ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه آمده است؛ اگر یکی دو روز قبض برق رو پرداخت نکنیم از اداره برق میان دم در برق را قطع میکنند دیشب چندین بار زنگ زدیم یه بار گوشی را برنداشتند.

با توجه به اظهارات و خواسته های اهالی، روابط عمومی اداره برق پارس آباد نسبت به قطعی و نوسانات شب گذشته جوابیه ای را صادر کرد که به شرح زیر است.

 

جوابیه روابط عمومی اداره برق پارس آباد

ساعت 45 دقیقه بامداد تاریخ 18/5/96 بعلت بروز عیب در تجهیزات پست KV 63 اجیرلو پارس آباد حدود 36 مگاوات خاموشی در شهر پارس آباد به وقوع پیوسته که همکاران زحمتکش برق پارس آباد بلافاصله نسبت به تامین برق حدود 12 مگاوات برق شهراز جمله مناطق حساس از قبیل مراکز مهم اداری و پمپاژها و بیمارستانها و... اقدام نمودند.

 بلافاصله همکاران اکیپ تعمیرات امور انتقال اردبیل جهت تعمیر عیب و رفع اتصالی از مرکز استان به شهر پارس آباد اعزام و نسبت به رفع ایراد و برقرار کردن یک دستگاه ترانس از 2 دستگاه ترانسفورماتور پست KV 63 اجیرلو تا ساعت 7 صبح اقدام نمودند و درحال حاضر اکیپ تعمیرات امور انتقال در حال عملیات اجرایی جهت رفع عیب ترانس می باشند.

 ضمناً 70% برق شهر پارس آباد تامین گردیده است.

 

به گزارشصبح مغان،، هر چند هم اکنون برق همه نقاط شهرستان پارس آباد وصل شده است اما مسئولان باید توجه داشته باشند که در این شب ها و روزهای گرم سال تدابیری اندیشیده شود که از تکرار چنین حوادثی پیشگیری و جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد