سرویس: بیله سوار
کد خبر: 69867
|
13:39 - 1396/05/18
نسخه چاپی

قطعی آب در روستای ادولو از توابع بیله سوار بیداد می کند

قطعی آب در روستای ادولو از توابع بیله سوار بیداد می کند
طی روزهای اخیر قطعی و کمبود آب شرب در روستای ادولو از توابع بیله سوار همچون دیگر روستاهای درگیر آب، منجر به بروز مشکلاتی برای روستاییان این روستا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، آب آشامیدنی یکی از امکاناتی است که پس از انقلاب اسلامی توسط مسئولان به مردم ارزانی داشته شده و مردم از این نعمت خدادادی بهره مند هستند اما در برخی نقاط کشور به علت کم بودن آب و برخی کوتاهی های صورت گرفته طی روزهای ماه تابستان شاهد آن هستیم که مردم از نبود آب شرب به شدت در مضیقه به سر می برند.

یکی از نقاطی که اهالی آن از کمبود آب در سختی و مشکل می باشند روستای ادولو از توابع شهرستان مرزی بیله سوار است.

یک روستایی اهل ادولو در گفتگو با خبرنگار ما از وضعیت اسف بار این روز ها به شدت گلایه مند است.
او می گوید: عزيزان؛ در حالی روستای ادولو و روستاهای هم جوار سه روز متوالی آب در خانه ندارند که لوله مادر انتقال آب ادولو نزدیک یک ماه است ترکیده و آب آن هدر میرود در حالی که اگر به روستا برسد آب مردم تامین میشود.

وی ادامه می دهد: هر چند مسئولین دم از کمبود آب میزنند، اما باید بدانند که لوله انتقال آب انتقال شهرستان گرمی که از ادولو رد شده از اول تابستان ترکیده و شبانه روز بدون قطعی نزدیک به لوله 6اینجی آن آب شرب بیابانهای اطراف را سیراب میکند.

وی در اظهاراتی درد آور ادامه می دهد: روستا از بی آبی ناله سر میدهد اما از مسئولین خبری نیست که بیایند و وضعیت را تماشا کنند.

این روستایی در اخر خطاب به فرماندار بیله سوار گفت: ای فردی که در بیله سوار در راس رییس ادارات وظیفه دار هستی چرا صدای این مردم مظلوم را نمی شنوی ! و چرا اقدامی در جهت وصل شدن آب شرب روستا نمی کنید.

به راستی نعمت آب و برق از مهمترین امکاناتی است که میتواند منجر به سهولت زندگی در روستا شود ولیکن در صورت عدم دسترسی آسان روستاییان به ان دو (آب و برق) شاهد صحنه هایی خواهیم شد که همانند سالهای قبل انقلاب، یک روستایی برای تهیه آب شرب هفت خوان رستم را گذر می کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد