سرویس: وبگردی
کد خبر: 69872
|
14:42 - 1396/05/18
نسخه چاپی

فرماندار سرعین:

سرعین امن ترین و کم هزینه ترین شهر ایران است/مسئله جارچیگری با راه اندازی رزرواسیون الکترونیکی حل می شود

 سرعین امن ترین و کم هزینه ترین شهر ایران است/مسئله جارچیگری با راه اندازی رزرواسیون الکترونیکی حل می شود
فرماندار سرعین گفت:با توجه به حجم مسافر، امنیت منحصر به فردی در شهر سرعین حکم فر ماست؛ البته این بدان معنا نیست که در سرعین فضای پلیسی حاکم باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،فرماندار سرعین در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار  گفت:گردش آزاد اطلاعات سهم اساسی در دموکراسی دارد و در واقع رکن چهارم دموکراسی گردش آزاد اطلاعات است.

عاطف ناصری با بیان اینکه اشخاصی که خواهان شفاف سازی هستند، دوستدار خبرنگاران اند گفت: کسانیکه گردش آزاد اطلاعات را نمی خواهند با مطبوعات و خبرنگاران سر ناسازگاری خواهند زد.

وی تصریح کرد:از خبرنگاران  توقع نداریم در ارایه مطالب غلو کنند و یا کم رنگ نشان دهند البته بر این اصل هم پافشاری می کنیم که در شفاف سازی، سواستفاده ها و فساد رسانه نقش بسزایی دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت تدبیر حامی خبرنگاران است گفت:خبرنگاران چشم نظارتی دولت و قوای سه گانه هستند و امیدواریم در عرصه فضای مجازی این عزیزان حرکات نابجا را کنترل کنند.

فرماندار سرعین در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه سرعین هویت گردشگری استان است گفت:سرعین کانون پذیرش گردشگران داخلی و خارجی است و از ۶۰ سال پیش این رویه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه امن ترین و کم هزینه ترین شهر گردشگرپذیر که بیشترین خدمات را نیز ارائه می هند سرعین است گفت:با توجه به حجم مسافر امنیت منحصر به فردی  در این شهر حکمفرماست؛ البته این بدان معنا نیست که در سرعین فضای پلیسی حاکم باشد.

  ناصری تصریح کرد: از باب امنیت بهداشتی و روانی امسال کمترین تلفات و نارضایتی را داشته ایم.

این مسئول اظهار کرد:از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 هزار گردشگر خارجی از مناطق تفریحی، توریستی و طبیعی شهرستان سرعین بازدید کرده‌اند که در این حوزه زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران در شهرستان سرعین فراهم شده است.

فرماندار سرعین با اشاره به اینکه در حال‌ حاضر 11 آبگرم سنتی و مدرن آماده خدمات‌دهی به گردشگران در سرعین است، گفت: نظارت خوبی بر بهداشت و نحوه خدمات‌رسانی در آبگرم‌های سرعین وجود دارد که این امر رضایت گردشگران را نیز به دنبال داشته است.

ناصری با بیان اینکه پیاده شهر سرعین در حال گسترش است گفت:سرعین شبها به پیاده شهر تبدیل می شود و با اجرای این طرح شاهد کاهش ترافیک شهری در این شهرستان هستیم و قطعا این طرح در منطقه تداوم خواهد یافت.

این مسئول در مورد حضور جارچیان در خیابان های سرعین گفت: مسئله جارچیان با ورود مستقیم دادستانی حل شده است اما این افراد در بین تعویض شیفت پلیس ها چند لحظه ای به امر جارچیگری مشغول می شوند و تا زمانی که رزرواسیون اینترنتی در این شهر راه اندازی نشود همیشه در مشکل خواهیم بود.

فرماندار سرعین افزود:محل دفن زباله در حال آماده سازی است و نیمه دوم امسال افتتاح می شود.

ناصری اظهار کرد:سیستم مدرن دفع فاضلاب سرعین آب پسماند را قابل استفاده برای کشاورزی می کند و زباله ها نیز به صورت آجری بعنوان کود استفاده خواهد شد.

وی در پایان گفت:برای حل معضل خوابیدن در فضای سبز بعد از اتمام کمربندی، کمپ های اقامتی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/غ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد