سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69876
|
16:40 - 1396/05/18
نسخه چاپی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر:

اصحاب رسانه مهمترین پل ارتباطی بین نیروی انتظامی و مردم هستند

	اصحاب رسانه مهمترین پل ارتباطی بین نیروی انتظامی و مردم هستند
سرهنگ منیر گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه مهمترین پل ارتباطی بین نیروی انتظامی و مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، به مناسبت روز خبرنگار مراسم تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نیر برگزار شد.

 

سرهنگ عادل منیر فرمانده انتظامي شهرستان نير در مراسم آیین تکریم و  تجلیل از خبرنگاران شهرستان نیر اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه مهمترین پل ارتباطی بین نیروی انتظامی و مردم هستند.

 

وی افزود: انعکاس کارهای نیروی انتظامی باعث اقتدار نظام و آرامش مردم است و اصحاب رسانه همکاران و یاران صدیق ما هستند و می‌توانند در جامعه به ما کمک کنند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر در این مراسم با اشاره به مقوله امنیت پایدار در جامعه گفت: پلیس جامعه محور به تنهایی نمی تواند در برقراری نظم و امنیت در جامعه موفق باشد و این امنیت پایدار همراهی و هم یاری تمامی اقشار جامعه را می طلبد.

 

وی افزود: حاكميت امنيت پايدار در جامعه و توسعه نظم اجتماعي مستلزم مشاركت مردم و حمايت مسئولان از مأموريت هاي نيروي انتظامي است.

 

سرهنگ منیر با بيان اينكه نيروي انتظامي با اجراي طرح هاي مختلف ارتقاي امنيت اجتماعي، اخلاقي و ترافيكي هدفي جز آرامش مردم و افزايش احساس امنيت آنان دنبال نمي كند، افزود: احساس ناامني مجرمان، امنيت پايدار جامعه و آرامش و آسايش عمومي تجلّي اقتدار، توانمندي و كار آمدي ناجا و حس مردم دوستي و قانونمندي پليس است.

 

وی مردم نجیب ایران اسلامی را ایجاد کننده امنیت موجود در کشور دانست و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان خود حافظ این امنیت خواهد بود.

 

در پایان این مراسم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر از خبرنگاران با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد