سرویس: بیله سوار
کد خبر: 69897
|
13:27 - 1396/05/19
نسخه چاپی

مسئول بسيج سازندگي بیله سوار عنوان کرد؛

"محرومیت‌زدایی" هدف اصلی اردوهای جهادی بسیج

"محرومیت‌زدایی" هدف اصلی اردوهای جهادی بسیج
مسئول بسيج سازندگي بیله سوار گفت: یکی از عرصه‌هایی که بسیج سازندگی با برنامه ریزی و شناخت کافی به آن عرصه ورود کرده محرومیت‌زدایی از مناطق محروم با برگزاری اردوهای جهادی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، علی انوشه اظهار داشت : پس از فرمان تشکیل بسیج مستضعفان به‌فرمان امام راحل در ۵ آذر سال ۵۸ این سازمان مردمی و انقلابی در طول سال‌هایی که به مردم خدمت‌رسانی کرده است، همواره منشأ خیروبرکت برای مردم نقاط مختلف کشور بوده است که در سال 79 نیز مقام معظم رهبری دستور تشکیل بسیج سازندگی را در سازمان بسیج دادند تا خلاء فعالیت های جهادی در کشور جبران شود.

وی اظهار کرد: به لطف خدا، این قشر که تشکیل شده بود از دانشجویان، طلاب و دانش اموزان، حوزه و محلات در قالب اردو‌های جهادی، هرساله خدمات بسیاری زیادی را در مناطق محروم انجام می‌دهند.
انوشه افزود : یکی از عرصه‌هایی که بسیج سازندگی با برنامه ریزی و شناخت کافی به آن عرصه ورود کرده محرومیت‌زدایی از مناطق محروم با برگزاری اردوهای جهادی است.
مسئول بسيج سازندگي بیله سوار یادآور شد: در این راستا بسیج سازندگی با کمک بسیجیان جهادگر افراد بی بضاعت ونیازمند را شناسایی کرده وبه یاری آنها آمده است، در هوای گرم تابستان کمک به بندگان خدا یکی از وظایف ما مسلمانان است که در این شرایط سخت اقتصادی به دیگران کمک کنیم.
 انوشه گفت: بسیج سازندگی شهرستان بیله سوار با بهره‌گیری از یک تیم از گروه های جهادی حوزه جعفرآباد در قالب اردوهای جهادی هفت روزه به منظور کمک رسانی به کشاورزان بی بضاعت به مناطق محروم اعزام کرد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه بیله سوار در پایان اظهار امیدواری کرد: امسال به حول و قوه الهی در نظر داریم در طی فصل کشاورزی در شهرستان بیله سوار با استفاده از گروه های جهادی ، نیروی کار را جهت مشاوره و همیاری به کشاورزان تامین نماییم.

 

 "محرومیت‌زدایی" هدف اصلی اردوهای جهادی بسیج
 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد