سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69901
|
20:06 - 1396/05/19
نسخه چاپی

با قهرمانی درمسابقات والیبال نشسته جانبازان و معلولین استان؛

تیم اردبیل جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد/ تصاویر

تیم اردبیل جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد/ تصاویر
تیم والیبال نشسته اردبیل با برتری مقابل تیم های خلخال، پارس آباد و مشکین شهر جواز حضور در مسابقات کشوری جانبازان و معلولین را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، از صبح امروز مسابقات والیبال نشسته جانبازان ومعلولین استان اردبیل به میزبانی خلخال و با شرکت چهار تیم خلخال، اردبیل، مشکین‌شهر و پارس آباد برگزار شد.

در این مسابقات تیم اردبیل با برتری در هر سه بازی خود به عنوان قهرمان استان جواز حضور در مسابقات کشوری که آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود را کسب کرد.

فریدون بابایی فرماندار خلخال ضمن تبریک قهرمانی تیم والیبال نشسته جانبازن و معلولین اردبیل در این دوره از مسابقات گفت: حضور صمیمی در یک فضای بانشاط  نشان از اراده ایثارگری جانبازان و معلولین جامعه دارد و خارج از نتایج مسابقات این همدلی و در کنار هم بودن با روحیه ورزشکاری،جای تحسین دارد.

وی ضمن تقدیر از مدیران کل اداره ورزش و جوانان، اداره کل بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مربیان و داوران این مسابقات اظهار کرد: حضور تیم اردبیل به نمایندگی از استان در مسابقات کشوری قابل تحسین است و باید فعالیت های ورزشی جانبازان ومعلولین در حوزه های دیگر نیز گسترش یابد.

فرماندار خلخال گفت: در ورزش جانبازان ومعلولین، شهرستان خلخال نیز نام ماندگاری دارد و ورزشکارانی همچون عبدالله حیدری تیل و محمود جعفرزاده  قهرمان مسابقات پاراتکواندو از افتخارات خلخال هستند.

در این بازی‌ها تیم‌های خلخال و پارس آباد به ترتیب دوم وسوم شدند.

 

 عکس : سید مصطفی مرادخانی از خلخال

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد