سرویس: وبگردی
کد خبر: 69910
|
15:19 - 1396/05/20
نسخه چاپی

امام جمعه بیله سوار:

مسئولان با کشف حجاب زنان در داخل خودروها برخورد کنند

 مسئولان با کشف حجاب زنان در داخل خودروها برخورد کنند
امام جمعه بیله سوار ضمن منکر دانستن اقدام غلط در برداشتن حجاب توسط برخی از زنان و دختران در داخل خودرو گفت: مسئولان با کشف حجاب در داخل خودرو برخورد کنند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، حجت الاسلام و المسلمین کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه ابتدایی نماز جمعه این هفته به تشریح سخنان امیرالمومنین علی علیه السلام در خصوص حرص و طمع پرداخت و گفت:  حرص و طمعتان را کمتر و کوتاه کنید زیرا که فردی که وابسته دنیا است هیچ نتیجه ای در آخرت نخواهد گرفت.

وی با بیان انیکه حرص و طمع انسان را گرفتار می کند گفت: زمانی که حادثه در پی طمع می اید دیگر هیچ تلاشی فایده ای نخواهد داشت و لذا برای تادیب و تربیت خودتان قبل از اینکه دیگران اقدام کنند باید خودتان پیش قدم باشید .

امام جمعه بیله سوار با تاکید بر اینکه گوش دادن به موسیقی جز اتلاف وقت چیزی به دنبال نخواهد داشت عنوان کرد: به موسیقی های حرام مخصوصا موسیقی که توسط زنان خوانده و اجرا می شود نباید گوش داده شود.

حجت الاسلام قیاسی اظهار داشت: تمام تلاش مومن بر آن باشد که مرگ و آخرت از یاد نرود چراکه انجام امور لغو و لهو همچون گوش دادن به موسیقی موجب از یاد رفتن آخرت انسانها خواهد شد.

  امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری اشاره کرد و به تشریح و تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب پرداخت.

وی گفت: در مراسم تنفیذ رییس جمهوری، رهبری معظم سه مطالبه رسیدگی به معشیت مردم، تعامل با دنیا و تسلیم نشدن در مقابل سلطه طلبان را به رئیس جمهور جدید دستور و درخواست پیگیری دادند.

حجت الاسلام قیاسی در خصوص معیشت مردم تشریح کرد: در حال حاضر زندگی مردم توام با غم و غصه بوده و مردم چندان زندگی خوشی ندارند و شادی تنها با کنسرت و موسیقی ممکن نیست بلکه حل مشکل معیشت مردم موجب ایجاد شادی در بین مردم خواهد شد.

وی افزود: شادی ان است که فرد از نظر روحی و روانی ارام باشد و لذا موقعی که مردم مشکل مادی نداشته باشند ان موقع است که شادی و سرور در جامعه مشاهده خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار در ادامه به 10  توصیه مهم مقام معظم رهبری در خصوص خط مشی قوه مجریه اشاره کرد و گفت: امانت داری، اولویت بندی در کارها، حرکت بر اساس برنامه ششم توسعه، اتحاد و همدلی، از نظرات مختلف اشفته نشدن، به داخل مردم رفتن و از نزدیک مشکلات مردم را بدون واسطه بررسی کردن، قدر دانستن نیروهای مومن و پر انگیزه، غافل نشدن از عداوت دشمن، انجام کار جهادی و شجاعانه و اخرین نکته نیز توکل بر خدا داشتن در کار ها 10 توصیه مهم ایشان خطاب به دستگاه اجرایی بود.

وی همچنین به مراسم تحلیف هم اشاره کرد و گفت: پیام این مراسم که با حضور سران و مسئولان اکثر کشورهای جهان برگزار شد ان بود که قدرت نظام سیاسی ایران در جهان شناخته شده است و تلاش دشمن برای منزوی کردن ایران بی فایده است.

امام جمعه بیله سوار به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور اشاره و یاداور شد:هر چند جنایات رژیم بعث به اسرای ما از یاد نخواهد رفت بلکه اسرا با صبر و ایمان خود به دشمن درس ازادگی دادند.

حجت الاسلام قیاسی در انتها به اقدامات هنجار شکن و غلط در برداشتن روسری توسط برخی از زنان و دختران در داخل خودرو اشاره کرد و ضمن منکر دانستن این اقدام تاکید کرد: مسئولان وظیفه دارند با کشف حجاب در داخل خودرو برخورد کنند و ما نیز از نیروهای انتظامی برخورد جدی با این مسئله را خواستاریم.

وی همچینن گفت: افرادی نیز در خودروهای شخصی خود با پخش موسیقی های تند در زمان استراحت مردم موجب نارضایتی می شوند که لازم است در این مورد نیز برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد