سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69911
|
15:25 - 1396/05/20
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

دولت در بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کند/آزادگان اسوه مقاومت و ایثار هستند

دولت در بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کند/آزادگان اسوه مقاومت و ایثار هستند
حجت‌الاسلام مقدسی گفت: دولتمردان شایسته است بیشتر از این در حوزه بهبود معیشت مردم تلاش کنند و در کم کردن فاصله طبقاتی اهتمام ورزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، امام جمعه نیر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: با روی کار آـمدن دولت دوازدهم باید بیش از این به وضعیت معیشت مردم رسیدگی شود و نیازهای روزمره آنها تامین شود.

 

حجت الاسلام مقدسی تصریح کرد: امید است دولت نسبت به از بین بردن فاصله طبقاتی عزم جدی داشته باشد و این مهم را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وي با بيان اينكه وضعيت اقتصادي و معيشت امروزي مردم مطلوب نيست اظهار كرد: حل مشكل اقتصادي تنها سخن گفتن و يا ادعاي حل مشكلات نيست و مشكل اقتصادي مردم بايد به صورت عملي و ريشه اي حل شود.

 

مقدسی افزود: بهبود وضعیت معاش و اشتغال خود رفع کننده بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و نابهنجاری‌های جامعه خواهد بود.

 

 وی در ادامه با اشاره به خاطرات و لحظات شیرین و معنوی ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان اسوه مقاومت و وارستگان سرافراز دفاع مقدس هستند.

 

حجت‌الاسلام مقدسی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، لحظات سخت و جانفرسای دوران اسارت آزادگان را یاد آور شد و افزود: اراده‌های ایمانی و همت‌های بلند در روح و جان آزادگان تجلی پیدا می ‌كند.
 

وی گفت: آزادگان سرافراز ما در دوران اسارت ، سفیران سرافرازی و وارستگان نامدار مكتب امام خمینی (ره) بودند كه این موضوع جایگاه آزادگان را در جامعه ویژه كرده است.
 

خطیب جمعه نیر عزت و افتخار امروز كشور را مرهون رشادت ها و ایثارگری های آزادگانی دانست كه روحیه ملكوتی و آسمانی داشتند.

 

حجت‌الاسلام مقدسی افزود: وظیفه همگی ما این است كه از خون پاك شهدا كه با از خودگذشتگی خود از كیان ایران اسلامی حفاظت كردند، پاسداری كنیم و با حفظ كرامت و سیره آن پرندگان عاشق بال بتوانیم راه ارزشمند شهادت را تداوم و استمرار بخشیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد