سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69912
|
15:28 - 1396/05/20
نسخه چاپی

امام جمعه مشگین‌شهر:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در شأن ملت ایران رفتار کنند

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در شأن ملت ایران رفتار کنند
امام جمعه مشگین‌شهر گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در شأن ملت ایران رفتار کنند و عکس سلفی برخی از نمایندگان با خانم موگرینی دور از عرف دیپلماتیک بود و این نمایندگان باید از ملت عذر خواهی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 20 مرداد ماه با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور گفت: برگزاری این مراسم نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود که البته با حاشیه‌هایی نیز همراه شده بود.

 

وی افزود: مراسم تحلیف از جمله مراسمات مهم در کشور است که رئیس جمهور منتخب ملت ایران در محضر قرآن سوگند یاد می‌کند تا حافظ منافع ملت و جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

وی با اشاره به حضور هیئت‌ها و شخصیت‌های سیاسی خارجی در این مراسم خاطر نشان کرد: حضور شخصیت‌های سیاسی خارجی در این مراسم نشانگر نقش تاثیر گذار جمهوری اسلامی ایران در منطقه است که پیام اقتد ار ایران در منطقه و بین المللی را نشان می‌دهد و این حضور به معنی تمایل به ارتباط بیشتر با جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه‌ای گفت: شخصیت‌های سیاسی خارجی شاهد مبارزه ایران با گروه‌های تروریستی است و با حضور خود به نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ارزش قائل شدند.

 

وی تاکید کرد: دنیای استکبار در تلاش برای منزوی کردن ایران در منطقه است اما حضور شخصیت‌های سیاسی در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران به معنی این بود که اسکتبار جهانی تنهاست و ایران یکی از کشورهای مقتدر دنیاست.

 

حجت الاسلام باوقار با اشاره به حاشیه‌های مراسم تحلیف رئیس جمهور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در شأن ملت ایران رفتار کنند و عکس سلفی برخی از نمایندگان با خانم موگرینی دور از عرف دیپلماتیک بود که این نمایندگان باید از ملت عذر خواهی کنند.

 

وی با بیان اینکه خطای چند نفر را نباید با عزت و غیرت ملت ایران مقایسه کرد گفت: هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلامی، شهدا و خانواده شهداء و مدافعان حرم از جمله نماد غیرت و عزت ملت ایران هستند.

 

وی ادامه داد: غیرت ایران این است که علارغم مخالفت دنیا و قدرت‌های بزرگ، جوانان جمهوری اسلامی ایران به تکنولوژی هسته‌ای دست یابند و در اوج تحریم‌های ظالمانه دشمن پایگاه فضایی ایجاد و به جمع هشت کشور این فناوری بپیوندد.

 

وی تاکید کرد: بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور باید در جهت حل مشکلات بیکاری، رکود و وضعیت معیشتی مردم لاش کند.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: بخشی از واحدهای تولیدی شهرستان با مشکلاتی مواجه شده و تعطیل هستند و دولت گذشته نیز تمام شده لذا دولت فعلی باید در این راستا گام‌های ارزشمندی بردارد.

 

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی شهرستان گفت: حفظ و پاسداری از ارزش‌ها یکی از وظایف نیروی انتظامی است.

 

امام جمعه مشگین شهر با اشاره به کشف حجاب در داخل خودرو گفت: داخل خودرو حریم خصوصی نیست و کسف حجاب در داخل خودرو غیر قانونی است و عوامل نیروی انتظامی طرح مقابله با کشف حجاب را آغاز کرده و با متخلفین برخورد می‌کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد