سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69913
|
15:33 - 1396/05/20
نسخه چاپی

امام جمعه خلخال؛

ادارات خلخال برای ساخت درمانگاه تخصصی محرومان، با سپاه شهرستان همکاری داشته باشند

ادارات خلخال برای ساخت درمانگاه تخصصی محرومان، با سپاه شهرستان همکاری داشته باشند
امام جمعه خلخال با اشاره به حرکت عظیم سپاه شهرستان در ساخت پروژه درمانگاه تخصصی برای محرومان گفت: کلیه ادارات شهرستان با سپاه در ساخت سریع این درمانگاه که بیش از 5 _6 میلیارد تومان هزینه خواهد شد همراه باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، حجت الاسلام امیر رشتبری با اشاره به آغاز فعالیت رسمی رئیس جمهور بعد از مراسم تحلیف وسوگند در مقابل قرآن مجید برای خدمت به ملت ایران گفت: مراسم تحلیف رئیس جمهور و تلاش رسانه ای دنیا در پوشش این مراسم نشان از اقتدار واهمیت ایران برای دنیا بود.

حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری گفت: مساله امنیت و سایت های موشکی کشور، خطوط قرمز ماست و  همانطور که رهبر انقلاب نیز فرمودند ملت ایران اجازه بازدید بازرسان هیچ کشوری در دنیا را از این سایت های نظامی نخواهند داد.

امام جمعه خلخال با اشاره به حرکت عظیم سپاه شهرستان در ساخت  پروژه درمانگاه تخصصی برای محرومان و اقشار ضعیف جامعه گفت: این پروژه عظیم با استقبال و همراهی فرماندار و شهردار خلخال روبرو شده و نیاز است که کلیه ادارات شهرستان با سپاه در ساخت سریع این درمانگاه که بیش از 5 تا 6 میلیارد تومان در جهت خدمت به سلامت محرومان و اقشار ضعیف هزینه خواهد شد همراه باشند.

امام جمعه خلخال پیام مراسم سوگند ریاست جمهوری و پوشش رسانه ای وسیع ان را نشان اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک پیروزی عظیم جبهه مقاومت در برابر رژیم خونخوار صهیونیستی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب این مقاومت درس بسیار زیبا برای تمام دنیا است که بدانند تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی نهراسیدن و توکل به خدا است.

 امام جمعه خلخال سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد:آزادگان نمادی برای ملت ایران هستند و باید موردتکریم جامعه اسلامی باشند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد