سرویس: اردبیل
کد خبر: 69927
|
09:07 - 1396/05/21
نسخه چاپی

حماسه همدلی در اردبیل؛

حضور باشکوه بانوان در سالن ورزشی رضا زاده اردبیل

حضور باشکوه بانوان در سالن ورزشی رضا زاده اردبیل
حضور باشکوه شیر زنان اردبیلی در استادیوم رضازاده نشان از فرهنگ غنی،روحیه ی تندرستی و همت بالای مسئولین داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازبانوی کوثر، محمد پور پناهی مدرس دانشگاه ، پژوهشگر و نویسنده نوشت : امروز اتفاق قشنگی در اردبیل افتاد ،اتفاقی که برای تحقق آن همه ی مسئولین دست به دست هم دادند و با همدلی  و به خواسته ی به حق بانوان عزیز لبیک گفتند ، چقدر این صحنه ها جذاب و زیبا بود.

 

شکوه لبخند ، شور و نشاط  بانوان در سالن ستودنی و قابل وصف نبود ، لحظاتی پر از لبخند ،پر از امید ، که با هیچ قلمی نمی توان حلاوت این حضور را قلم فرسایی کرد ،این  حضور باشکوه شیر زنان اردبیلی در استادیوم نشان از فرهنگ غنی،روحیه ی تندرستی و همت بالای مسئولین داشت.

 

امروز شاهد جلو ه های زیبایی در اردبیل بودیم و بانوان اردبیلی نشان دادند که اگر به آنان اعتماد شود همیشه معجزه می آفرینند و باز نشان دادند که بانوان یرانی هرجا حضور یابند عفت ،آرامش ،نشاط و حرمتها بیشتر می شود و این است فرهنگ ایران اسلامی ما.

 

امیدواریم سایر شهر ها و مسئولین نیز از این رویداد الگو بگیرند و در جهت حضور پر رنگ بانوان گام های بیشتری برداشته شود و در پایان باز هم از حضور مردم ،حضور مسئولین و تمامی زحمت کشان بر گزاری این رویداد قدردانی می کنیم و تاپایان همراه تیم ملی در سالن  حضور خواهیم یافت و همه بدانند عزت اردبیل و اردبیلی و ایران عزیز مقدم بر همه ی اختلافات است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد