سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69935
|
11:15 - 1396/05/21
نسخه چاپی

نامه "پورحسین" به رئیس جمهور؛

آقای روحانی، مردم نگران ازخصوصی‌سازی شرکت کشت و صنعت مغان هستند

آقای روحانی، مردم نگران ازخصوصی‌سازی شرکت کشت و صنعت مغان هستند
نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس در نامه ای به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی و بنگاه های شبه دولتی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس در نامه ای به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی و بنگاه های شبه دولتی شد.

متن نامه به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر حسن روحانی

 سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با عرض تبریک آغاز بکار دولت دوازدهم با ریاست حکیمانه جنابعالی!

به عنوان نماینده مردم شریف پارساباد و بیله سوار و به عنوان امانت دار نظام جمهوری اسلامی ایران به استحضار می رساند

مردم شریف دشت مغان؛ این مرزداران تاریخی آذربایجان امروز همزمان با ابراز شادمانی از تشکیل دولت کریمه و جریان تدبیر و امید، دغدغه و نگران از خصوصی سازی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بوده و مخالفت شدیدشان را با ابزارهای مختلف اعلان می نمایند.

استدعا دارد با ملاحظه مولفه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و امنیتی و تاثیر مستقیم و غیر مستقیم این شرکت در کسب و کار مردم ۳۵۰هزاری مغان تمدن آفرین و شهیدپرور؛

دستور فرمایید:

   " شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و سهم ۴۰% آن در شرکت ملی کشت و صنعت پارس از شمول خصوصی سازی خارج و در اختیار و مالکیت دولتی قرار گیرد."

امید مردم مغان به تدبیر جنابعالی گره خورده است تا بزرگترین بنگاه اقتصادی و مرکز پژوهش و تحقیقات کشاورزی؛ دامپروری و صنایع تبدیلی خاورمیانه را نجات داده و از واگذاری ان به بخش خصوصی و بنگاه های شبه دولتی جلوگیری فرمایید.

تا بعد از بررسی و مطالعات کارشناسی دقیق و تجهیز آن به فناوری نوین؛ با شرایط تعاونی و یا شرکتهای سهامی به مردم مرزدار و صاحبان اصلی این خطه مرزی ، که در حفظ آن از تجاوز دشمنان هزاران شهید تقدیم کرده اند؛ واگذار شود. و مردم غیرتمند مغان دعاگوی دوام دولت کریمه و نظام متعالی جمهوری اسلامی ایران باشند.

 والسلام

شکور پورحسین شقلان

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی ایران

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد