سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69962
|
11:20 - 1396/05/22
نسخه چاپی

یادداشت/

چرا روزنامه قانون تمایل به بی قانونی پیدا کرده است؟

چرا روزنامه قانون تمایل به بی قانونی پیدا کرده است؟
روزنامه قانون با قرار گرفتن در مسیر بی قانونی با انتشار مطلبی و با گرفتن ژست کارشناسی نظامی و راهبردری در دفاع از داعش و تخریب سپاه قدس برآمده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، این بار دست شیطنت و تفرقه انگیز از آستین روزنامه اصلاح طلب «قانون» بیرون زد.

روزنامه قانون در انتشار مطلبی نسنجیده و غیر کارشناسانه نوشت: حمله موشکی سپاه پاسداران به تروریست ها و حمله ارتش سوریه به داعشی ها تنش زا بود!. قبلاً در همین روزنامه با تیتر «غرش مقتدرانه» و با درج صحبت های مدح گویانه از ظریف و عارف در خصوص پرتاب موشک ها به دیرالزور آن را هماهنگ با دولت معرفی کرده است.

هدف از زیر سوال بردن، تنبیه و مجازات داعش در اقدام تروریستی به مجلس شورای اسلامی که چندین انسان بی گناه به شهادت رسیدند تا کام سرکردگان سعودی شیرین باشد چه می تواند باشد؟!.

بنظر نگارنده انتشار چنین مطالبی چندوجهی بوده و با اهداف خاصی می تواند همراه باشد؛ اول اینکه در مقابل هر قدم منفی تاوان و هزینه ای باید پرداخت، حال چه شده است که روز نامه قانون در جبهه داعش در آمده و اقدام غرور آفرین سپاه در موشک باران داعشی های را زیر سوال می برد!؟.این در حالی بود که چند تن تروریست خود فروخته و منحط به یکی از مراکز حساس و مهم کشوری حمله کردند و عده ای بی گناه را به خاک و خون کشیده و وحشت به راه انداختند.

دوم اینکه ایجاد حساسیت و تنش زایی فضای مجازی می تواند هدف بعدی بوده باشد که در باور همه این نیز مذموم و محکوم است.

سوم اینکه تعریف و تمجید مقامات ارشد سیاسی کشور و منزوی یا تخطئه نیروی مسلح قدرتمند سپاه و ایجاد فاصله بین این دو متصور است، در حالی که هیچ وقت نخبگان آن طیف به این گونه قلم ها و قدم های نامبارک لبیک نگفته اند.بر فرض مثال در اینصورت هم، حتی خود دولت آن را به حساب و پای خود گذاشت زیرا موجب احیای غرور ملی و خوشحالی ملت ایرن شده بود.

و نظر چهارم اینکه احتمال ضعیف درج و انتشار غیر عمدی و سطحی نگری مطرح است در اینصورت نیز باید نسبت به سهل انگاری مدیریت این روزنامه کشوری باید کارت قرمز نشان داد تا حواسش باشد یک روزنامه کشوری با تحلیل قوی و کارشناسی در مسیر جلب رضایت ملت و حمایت از ارگان ها و نیروهای مسلح گام بردارد نه آنکه دل سعودی ها و تروریست ها را شاد کند.

با یک حساب سرانگشتی می توان نتیجه گرفت که ساماندهی عظیم لجستیکی و انسانی تروریست های تکفیری  و اشغال قلمرو وسیعی از سوریه، عراق و ناامن کردن لبنان و مرزهای ایران هدفی جزء مهار قدرت و نفوذ فکری و فیزیکی ایران در منطقه نبوده و در نهایت ناامن کردن مرزهای ایران و داخل کشور از اهداف آتی و بلند مدت ترویست های غیر نظامی تکفیری و سلفیون است.

یادداشت از خبرنگار آذرسلام/

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد