سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69963
|
11:24 - 1396/05/22
نسخه چاپی

نماینده کوثر و خلخال:

اختلاف، عامل اصلی توقف پروژه راه آهن اردبیل است/با وضعیت اعتباری موجود امیدی به تکمیل این پروژه حیاتی نیست

اختلاف، عامل اصلی توقف پروژه راه آهن اردبیل است/با وضعیت اعتباری موجود امیدی به تکمیل این پروژه حیاتی نیست
نماینده کوثر و خلخال گفت: اختلاف مسئولان وقت استان اردبیل بر سر تغییر مسیر راه آهن اردبیل -میانه موجب توقف این طرح مهم و حیاتی استان شده است و هم اکنون نیز با وضعیت اعتباری موجود امیدی به تکمیل و بهره برداری از آن نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، بشیر خالقی با بیان این مطلب اظهار کرد: برای عملیات اجرایی طرح راه آهن اردبیل - میانه بیش از پنج هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است این درحالی است که این پروژه هم اکنون در رکود به سر می برد و تنها عامل توقف آن بروز اختلاف بین مسوولان وقت استان بر سر تغییر مسیر راه آهن بود.

وی با بیان اینکه تا سال 85 کارهای اساسی و زیربنایی برای این طرح انجام شده بود گفت: سال گذشته تنها 190 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات این پروژه درنظر گرفته شد که تنها 70 میلیارد ریال از این اعتبار تخصیص یافت.

خالقی با بیان اینکه اختلافات در خصوص این پروژه همچنان ادامه دارد گفت: با وضعیت اعتباری موجود نیز امیدی به تکمیل و بهره برداری از این طرح نیست.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهور _" وحدت نخستین راه توسعه و بهترین پادزهر در برابر تهدید ها و تحریم هاست"_ گفت: یکپارچگی و اتحاد تنها عامل توسعه استان اردبیل است.

خالقی اضافه کرد: عامل مهم و اصلی توسعه نیافتگی جنوب استان اردبیل نیز وجود اختلاف بین مسئولان و نیز مردم و مسئولان و البته اختلاف بین اهالی شهرستان با یکدیگر بوده است.

نماینده کوثر و خلخال با بیان اینکه هر وقت و هر جا بویی از اختلاف و نفاق بوده آن منطقه از مسیر توسعه دور افتاده است گفت: در سال های اخیر اتفاق نظر مسئولان و وجود وحدت بین مسوولان و مردم شهرستان موجب پیشرفت کارهای عمرانی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان شده و انتظار می رود اصحاب رسانه در تقویت این وحدت و زمینه سازی برای توسعه همه جانبه، مسئولان اجرایی را یاری کرده و با حضور در صحنه مانع بروز هرگونه اختلاف شوند.

خالقی گفت: اختلافات، ذهن مسئولان گذشته را مشغول کرده و مانع از رسیدگی به امورات مختلف مردم شهرستانهای کوثر و خلخال از جمله رسیدگی به مشکلات مربوط به بیکاری و مهاجرت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد