سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69964
|
11:33 - 1396/05/22
نسخه چاپی

در اردوگاه شهرستان نیر؛

سی و هفتمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اردبیل گرامی داشته شد

سی و هفتمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اردبیل گرامی داشته شد
مراسم گرامیداشت 16 مرداد، سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با حضور کارکنان جهاددانشگاهی واحد اسان اردبیل در اردوگاه «فرزندان امام شهرستان نیر» برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، در این مراسم سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با تبریک 16 مرداد و قدردانی از زحمات جهادگران افزود: این اردو فرصت خوبی برای تعامل و آشنایی خانواده­های جهادگران با یکدیگر است.

مهران اوچی اردبیلی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی به دنبال جبران خلاء های موجود در کشور و استان است و سعی دارد با استفاده از توانمندی های موجود در کشور و مجموعه خود، در راه توسعه و پیشرفت کشور گام بردارد.

وی با تاکید بر اینکه جهادگران برای پیشبرد اهداف کشور و استان اردبیل، از هیچ تلاشی دریغ نکرده و از تمام فرصت ها برای پیشرفت و ایجاد درآمد پایدار استفاده می کنند اظهار داشت: جهاددانشگاهی در سال 1380 در استان اردبیل راه اندازی شده و همیشه به توسعه همه جانبه استان که در آن همه جنبه های علمی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و درمانی مدنظر قرار گرفته است می اندیشد.

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر این نهاد در مسیر رفع نیازهای استان پیش می رود و تنها چیزی که نیاز دارد اعتماد و حمایت مسؤولان و دستگاه های اجرایی کشوری و استانی در پیشبرد اهداف عالیه خویش که در راستای تحقق آرمان های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری و همراهی با دولت خدمتگزار قرار دارد می باشد.

در این مراسم، سیده صغری جوادی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل عطرافشانی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری، دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم، صعود کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل به قله سبلان، شرکت سرپرست و مدیران واحد در مراسم گرامیداشت 16 مرداد در تهران، برگزاری اردو و مسابقات مختلف برای جهادگران واحد را از مهمترین برنامه های گرامیداشت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در اردبیل عنوان کرد.

در حاشیه این مراسم مسابقات ورزشی با حضور جهادگران و خانواده های آنان برگزار شد که در مسابقه دارت در گروه آقایان محسن بابلانی و حمید خدمتی، در گروه بانوان مریم خالقی و نیلوفر روحنواز و در گروه فرزندان جهادگران محمدحسین الوان، در مسابقه طناب کشی در گروه آقایان تیم مدافعان حرم با ترکیب اکبر نهایی، محمدرضا شعاع اردبیلی، محمد علیزاده، فردین محمودی، محسن بابلانی و در گروه بانوان تیم جهادگران با ترکیب مصطفایی، خالقی، جوادی، پناهنده، پنجعلی زاده، شعاع اردبیلی به مقام برتر دست یافتند و جایزه خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد