سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69993
|
12:11 - 1396/05/23
نسخه چاپی

معاون آموزش و پژوهش دارالقرآن کریم کشور:

بشر امروز نیازمند بهره گیری از مطالب و نکات قرآنی است

بشر امروز نیازمند بهره گیری از مطالب و نکات قرآنی است
معاون آموزش و پژوهش دارالقرآن کریم کشور گفت: قرآن کریم بهترین منبع انسان سازی است و بشر امروز نیازمند بهره گیری از مطالب و نکات قرآنی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،نادی امروز در کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در اصلاندوز اظهار کرد: قرآن کریم بهترین منبع انسان سازی است، چرا که پس از قرن‌ها همچنان دقت و استفاده در مطالب و نکات آن هدایت گر انسان ها به سوی سعادت است.

وی با بیان اینکه با فاصله گیری از نکات قرآنی دچار بحران معنویت شده ایم، اضافه کرد: امروزه بشریت در زندگی فردی و اجتماعی دچار سردگمی است چون الگوی هدایت با سرمنشأ الهی ندارد و به همین دلیل دانشمندان غرب توصیه می کنند برای نجات دنیای مدرن از بحران معنویت و انحرافات اخلاقی باید به قرآن کتاب آسمانی مسلمانان مراجعه شود.

معاون آموزش و پژوهش دارالقرآن کریم کشور ادامه داد: توسعه آموزش قرآن کریم در شهرها و روستاها، موجب تغییر سبک زندگی خانواده ها و بهره گیری از فرامین انسان ساز قرآن خواهد شد.

به گزارشارس تبار،صبح امروز کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی با حضور معاون آموزش و پژوهش دارالقرآن کریم کشور،امام جمعه اصلاندوز،روحانیون و جمعی از فعالان قرآنی از سوی موسسه دارالقرآن محمد رسول الله(ص)اصلاندوز در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد