کد خبر: 70211
|
16:17 - 1396/05/29
نسخه چاپی

ارزیابی نماینده اردبیل از رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی:

رای اعتماد حداکثری به کابینه پیشنهادی قابل پیش بینی بود/ مجلس حامی اقدامات توسعه‌ای دولت است

رای اعتماد حداکثری به کابینه پیشنهادی قابل پیش بینی بود/ مجلس حامی اقدامات توسعه‌ای دولت است
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان این که رای حداکثری به وزاری پیشنهادی دولت دوازدهم قابل پیش بینی بود، گفت: انتظاری غیر از این نداشتیم؛ اتفاق امروز نشان داد که مجلس حامی کارهای توسعه ای دولت است.

محمد فیضی در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، در ارزیابی رای اعتماد مجلس به کابینه پیشنهادی دولت، با بیان این که همراهی مجلس با دولت و رای حداکثری به وزاری پیشنهادی قابل پیش بینی بود،گفت: انتظاری غیر از این نداشتیم؛ اتفاق امروز نشان داد که مجلس حامی کارهای توسعه ای دولت است.
وی با بیان اینکه، تعامل مجلس با دولت موجب توسعه کشور می‎شود، افزود: مجلس و دولت با برداشتن گام های مشترک برای پیشبرد اهداف کشور بیش از این تلاش خواهند کرد.
نماینده اردبیل در پاسخ به این پرسش که انتظار نمایندگان از کابینه دولت و یکایک وزرا به خاطر این رای اعتماد چیست،گفت: انتظارات به صورت شفاف قبل از رای اعتماد به وزرای پیشهادی دولت دوازدهم، طی جلسات مختلف مطرح شده و در کنار توسعه کشور توصیه‌های لازم برای توسعه استان اردبیل به وزرا داده شده است.
فیضی درباره این که آیا این رای اعتماد کم‌نظیر به اکثریت وزرا به منزله این است که اگر در روند کار وزیری ضعف از خود نشان بدهند، مجلس از مکانیزم‌های نظارتی خود بهره نبرد، گفت: کار ما نظارت است اگر کمبودها به صورت عمدی، ساختاری و عملکردی اتفاق بیفتد حتما گوشزد خواهیم کرد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در خصوص وعده راه آهن اردبیل و طرح نشدن این موضوع در جریان بررسی کابینه پیشنهادی بخصوص در برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، گفت:  در صحن علنی مجلس با وزیر راه و شهرسازی صحبت کرده ام و آقای آخوندی قول داده در خصوص راه آهن اردبیل مسئول باشد، امیدواریم مانعی برای ادامه پروژه راه آهن اردبیل نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد