سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70220
|
01:26 - 1396/05/30
نسخه چاپی

شهر چاله ها را دریابید!

 شهر چاله ها را دریابید!
کوچه و خیابان های شهر گیوی این روزها بیش از پیش پر شده از چاله چوله هایی که موجب نارضایتی اهالی بخصوص رانندگان و مسافران شده است، این درحالی است که مردم این منطقه هنوز از اخذ خدمات اولیه شهری بی بهره اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، جایگاه ویژه شهر گیوی در حاشیه جاده ترانزیتی سرچم و به عنوان باغ شهر استان اردبیل، آدمی را به فکر و اندیشه ای نو در حوزه مدیریت شهری و موفق در بخش گردشگری وا می دارد.

اما با یک گشت و گذار کوتاه در سطح شهر به این نکته پی می بریم که این منطقه نه تنها در حوزه مدیریت شهری و بخش گردشگری موفق نیست، بلکه با چالش های بسیاری نیز مواجه است.

مبلمان شهری و موفق عمل کردن در حوزه مدیریتی از مهمترین و موثرترین راه های جذب گردشگر بوده و همینطور رفاه اجتماعی را برای اهالی به وجود می آورد که متاسفانه شهر گیوی از این حیث مبرا می باشد.

معضل سد معبر، تخریب و از بین رفت جداول بلوارها و میادین شهر، آسفالت نامناسب، وجود چاله چوله ها در کوچه و خیابان، نبود اماکن مفرح برای اهالی و گردشگران و ... از جمله چالش های مدیریت شهری در گیوی است.

این معضل شهری نیز بارها و بارها از سوی امام جمعه کوثر مطرح شده است که می طلبد تمهیدات لازم در این خصوص انجام گیرد؛ چرا که فصل گردشگری و همینطور فصل کار در حال اتمام بوده و هیچ خدماتی از سوی مسئولین امر در حوزه شهری و گردشگری انجام نیافته است.

شاید متولیان شهری آن قدر درگير جلسات، پشت ميز نشینی و سیاست بازی هستند كه فرصت سركشي به معابر شهري را ندارند!

شايد واقعا نمي دانند حل اين مشکل از وظايف كدام دستگاه است!؛ به هر حال وظیفه مسئولین امر است که حداقل ملزومات اولیه شهر را برای مردمان آن شهر مهیا کنند.

به گزارش کوثرخبر، گزارشات متعدد و یادداشت های بسیاری نگاشته شده است ولی هیچ دردی از مردم دوا نشده است؛ اخیراً شهردار گیوی در آستانه تحویل کار شوراهای جدید برکنار و سرپرست جدید شهرداری گیوی معرفی شده است که انتطار می رود سرپرست شهرداری گیوی نسبت به احیای مدیریت شهری و ارائه خدمات حداقل اولیه یک شهر به مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

لازم به ذکر است که جوانان اهل گیوی در قالب انجن سبز گیوی اخیراً به رنگ کاری جداول، جمع آوری آشغال ها از سطح خیابانها و محوطه های گردشگری پرداخته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد