سرویس: سیاسی
کد خبر: 70231
|
10:49 - 1396/05/30
نسخه چاپی

تغییر 6 مدیر پارس آبادي در دو ماه/ گزينه بعدي كيست؟

 تغییر 6 مدیر پارس آبادي در دو ماه/ گزينه بعدي كيست؟
طي دو ماه گذشته پارس آباد مغان شاهد تغییر 6 مدیر در اين شهرستان بود؛ مديراني كه گفته مي شود اساس شایسته‌سالاری در آن كمتر مورد توجه قرار مي گيرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، طي دو ماه گذشته برخی ادارات شهرستان پارس آباد شاهد تغییر مدیران بود؛ اگر چه از زمان روی کار آمدن نماینده جدید در مجلس شورای اسلامی برخی انتظار خانه تکانی اساسی در ادارات شهرستان را داشتند و این روند تا کنون به آرامی صورت گرفته است، اما شنيده ها حکایت از سرعت بخشي به تغيير مديريتي و انتصابات دیگری طی روزهای آینده در بين ادارات اين شهرستان دارد.

در ادامه به مدیراني كه طي دو ماه گذشته در پارس آباد دستخوش تغيير شده اند، نگاهي مي اندازيم:

صندوق كارآفريني اميد جايي بود كه اولین تغییر و جابجایی را بدون سر و صدا انجام داد و فرشاد منوچهري که رئيس این صندوق را به عهده داشت جای خود را به مجردي داد که قبلا طعم ریاست صندوق كارآفريني اميد شهرستان بيله سوار را چشیده بود.

دومین تغییر در شركت کشت و صنعت و دامپروري پارس صورت گرفت و جلال گلچین كه 7 سالي مي شد عضو هیات مدیره و مديرعامل اين شرکت را بر عهده داشت صندلي رياستش را به ارسلان کاظم پور داد كه پیش تر در سمت قایم مقام شرکت ایدیم فعاليت داشت.

سومين تغییر در كميته امداد امام (ره) انجام گرفت و ارشد سعادتي بعد از سه سال ریاست، صندلی مدیريت كميته امداد را طی مراسمی به كرامت احبابي تحویل داد كه پیش از این به عنوان معاون اداری و مالی در اين اداره مشغول به كار بود.

تغییر مدیران این بار به مدير شبكه بهداشت و درمان رسيد جايي كه بعد از 7 سال سيد ابراهيم صادق زاده از شبكه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد تغيير و جايش را به جعفر بشیری داد كه دارای دکترای خدمات بهداشتی و متخصص بیماری‌های و سابقه مدیریت مرکز بهداشت اردبیل و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیله‌سوار را در کارنامه خود دارد.

بيمارستان امام خميني (ره) نيز در روند تغییر مدیران بی نصیب نماند و بابك سبزي وند جای خود را به سرباززاده داد.

اما اداره صنعت، معدن و تجارت نیز دستخوش تغییر شد جايي كه بايرام معزز كه سه سالي مي شد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارس آباد را بر عهده داشت با رئيس صنعت بيله سوار جابجا شد تا ضمن رسيدن به صنعت و معدن اين شهرستان، ميز رياستش در پارس آباد را به قادر آقايي داد كه پيش از اين رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بيله سوار بود.

به هر حال با شروع تغییر و تحولات در مدیران شهرستانی و روي كارآمدن دولت دوازدهم، انتظار می‌رود در صورت داشتن رویکردی برای تغییر مدیران، فاکتورهایی مدنظر قرار گیرد و فارغ از نگاه سياسي، جناحي و طايفه اي نسبت به انتصاب نیروهای انقلابی، ولایت‌مدار و کارآمد و البته بدون حاشیه در شهرستان پارس آباد همت شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد