کد خبر: 70248
|
18:55 - 1396/05/30
نسخه چاپی

دوره چهارم شورای شهر سرعین به خط پایان رسید/ امتحان انتخاب شهردار اولین گام دور پنجمی‌ها

 دوره چهارم شورای شهر سرعین به خط پایان رسید/ امتحان انتخاب شهردار اولین گام دور پنجمی‌ها
اعضای شورای دور چهارم شهر سرعین به کار خود پایان دادند تا دور پنجمی ها به عرصه بیایند و امتحان سخت انتخاب شهردار را در اولین گام تجربه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر، اعضای شورای دور چهارم شهر سرعین به کار خود پایان دادند تا دور پنجمی ها به عرصه بیایند و امتحان سخت انتخاب شهردار را در اولین گام تجربه کنند.

شورای شهر سرعین در دور چهارم با فراز و فرودهای متعددی روبه رو شد که می‌توان انتخاب شهردار بومی که به صورت ثابت سکانداری چهار ساله شهرداری شهر چشمه‌های بهشتی سرعین را به عهده گرفت اشاره کرد.

در این چهار سال کارهای عمرانی مختلفی انجام شد که علی آذرنژاد معاون امور عمرانی استاندار اردبیل، سرعین را اینگونه تعبیر کرد: شهر سرعین به کارگاه بزرگ عمران تبدیل شده که فعالیت‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در آن با قوت و قدرت اجرا می‌شود.

اجرای پیاده راه شهری، افزایش سرانه فضای سبز، اجرای کمربندی سرعین و همچنین شهرداری سرعین در چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور  توانست در چهار بخش عمران، توسعه و مشارکت‌ها، شهرداری الکترونیک، محیط زیست و بهداشت شهری و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی،‌ اجتماعی و فرهنگی مقام برتر را از آن خود کند.

به گفته شهردار سرعین در طول چهار سال گذشته بیش از ۴۳ میلیارد تومان شهرداری سرعین درآمد داشته است که این امر نسبت به سال‌های گذشته ۲ برابر افزایش یافته که در نوع خود بی‌سابقه است.

زنده دل موارد مصرفی این در آمد را چنین بیان می‌کند: از درآمد 43 میلیارد تومانی شهرداری سرعین 15 میلیارد تومان صرف هزینه‌های جاری و بقیه نیز برای توسعه زیرساخت‌های شهری هزینه شد و در حوزه راه‌اندازی سنگ‌فرش، جمع‌آوری آبهای سطحی، ساماندهی معابر و زیباسازی سیمای شهر سرعین اقدامات قابل توجهی انجام شد.

آنچه که کام دور چهارمی را تلخ کرد گسست اتحاد اعضا بود که  باعث حرف و حدیث های زیادی شد از رفتن شهریار تا امدن محمدی و دوباره حرف رفتن ابراهیمی  که شورای چهارم تا مرز انحلال پیش برد اما محمدی با پیش قدم شدن در لحظات پایانی کار شورا، مانع این امر شد.

زمان انتخابات نیز تمامی دور چهارمی ها ثبت نام کردند و تنها زنده دل و محمدی از بین پنچ عضو شورا راهی دوره پنچم شواری اسلامی شهر سرعین شد.

و هم اکنون صادق احمد پور اکبر مینایی  محمود زنده دل ناصر محمدی و حسین اسدی اعضای شورای جدید سرعین هستند.

این دوره از شورا نیز در اولین گام باید از سد امتحان بزرگ انتخاب شهردار با برگزیدن نیروی کار امد کار خود را آغاز کنند .

طبق گفته اعضای جدید، گزینه های نهایی برای شهرداری سرعین هدایت و زنده دل هستند که طی این روزهای تصمیم اینده ساز برای انتخاب شهردار گرفته خواهد شد.

مینایی عضو جدید شورای شهر سرعین ملاک انتخاب شهردار جدید را این چنین بیان می کند:سابقه شهردار بودن یکی از ملاک های اصلی انتخاب شهردار جدید شهر چشمه های بهشتی است که تمامی اعضا به این معیار اتفاق نظر دارند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد