سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70253
|
03:19 - 1396/05/31
نسخه چاپی

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر مطرح کرد:

لزوم تشکیل شورای رسانه ای در شهرستان/تیم اطلاع رسانی گیوی باید تقویت شود

 لزوم تشکیل شورای رسانه ای در شهرستان/تیم اطلاع رسانی گیوی باید تقویت شود
رئیس شورای فرهنگ عمومی کوثر گفت: شورای رسانه ای کوثر به عنوان نخبگان رسانه ای مهمترین نقش آفرینی را در یک اجتماع دارند و می توانند در راستای مرتفع ساختن مشکلات مردمی و همچنین اطلاع رسانی در حوزه های متعدد رونق اقتصادی را برای منطقه به ارمغان بیاورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، حجت الاسلام والمسلمین بیگی اظهار کرد: وظایف رسانه ها بسیار با اهمیت بوده و در عین حال مشکل و مبتنی بر جسارت و بصیرت است.

وی ادامه داد: رسانه ها می توانند به عنوان یک منبع موثق، هماهنگی های لازم را در حوزه های متعدد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... در یک اجتماع موجب شوند، همچنین به عنوان یک عامل فرهنگ ساز می توانند در ارتقای و تنزل فرهنگ جامعه نقش داشته باشند.

وی با اشاره به الزام تشکیل شورای رسانه ای در شهرستان کوثر عنوان کرد: شهرستان کوثر با داشتن ظرفیت ها و پتانسیل های بلقوه در بخش های متعدد متاسفانه در محرومیت به سر می برد و اینجاست که رسانه های موجود در شهرستان اعم از صداوسیما، سایت های خبری، مطبوعات و گروه ها و کانال ها می توانند با هماهنگی های لازم و با اطلاع رسانی به موقع مسئولان امر را نسبت به توجه به این محرومیت آگاه سازند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر گفت: شورای رسانه شهرستان می بایست با هدف تقویت و توسعه رسانه های شهرستان، هماهنگی و ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر نهادها، ادارات و مردم منطقه با همدیگر تشکیل شود، تیم اطلاع رسانی گیوی باید در حوزه های متعدد کم و کاستی ها را مطرح کرده و در مواقع ضروری یار و یاور مسئولان و چشم و گوش مردم باشند.

وی افزود: شورای رسانه ای می بایست با هدف پرداختن به مسائل و مشکلات مردم منطقه و همچنین آسیب شناسی در بخش های فرهنگی و اجتماعی معضلات اجتماعی را از جامعه بزدایند و راهکارهای مبتنی بر ارتقای فرهنگ عمومی و همچنین ریشه کن کردن مشکلات مردمی تلاش کنند.

خطیب جمعه کوثر عنوان کرد: بازدید رسانه ها از ادارات و سازمان‌ها در شهرستان، برگزاری نشست خبری با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، تشکیل باشگاه خبرنگاران‌ افتخاری و برگزاری جشنواره های مناسبتی، تحلیل رویکردی از عملکرد مسئولان، انعکاس مسائل و مشکلات مردمی و پیگیری آن مشکلات از مردم، اطلاع رسانی در حوزه گردشگری و شناساندن مناطق توریستی و تفریحی منطقه به گردشگران، فعالیت در حوزه محیط زیست و تدارک گزارش های تصویری از باغ شهر استان اردبیل از جمله وظایف شورای رسانه ای شهرستان کوثر است که می بایست به مرحله عملیاتی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی در پایان با تقدیر از همه رسانه های محلی خاطرنشان کرد: رسانه های شهرستان کوثر دارای ظرفیت بالایی هستند و لازم است همه مسئولین در جهت ارتقا و توسعه این رسانه‌ها و همچنین پیشبرد اهداف ادارت و سازمان‌های خود بایستی با رسانه ها همکاری و تعامل تنگاتنگ داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد