سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70263
|
08:44 - 1396/05/31
نسخه چاپی

آغاز دهمین سال فعالیت هیئت تیراندازی و اهداف پروازی در خلخال

آغاز دهمین سال فعالیت هیئت تیراندازی و اهداف پروازی در خلخال
رئیس هیات تیراندازی خلخال، گفت: رشته تیراندازی به اهداف پروازی وارد دهمین سال فعالیت خود شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، بهرام نقی‌زاده رئیس هیات تیراندازی شهرستان خلخال، گفت: رشته تیراندازی به اهداف پروازی در سطح استان اردبیل اولین بار در سال 1387 پایه ریزی و در سال 1386 آغاز به کار کرد که شهرستان خلخال اولین شهرستان دارای این هیئت بود که دارای امکانات مجهز بود.

وی افزود: از اول برگزاری کلاس‌های آموزشی به اهداف پروازی " تراپ" و اهداف ثابت بیش از 300 نفر در شهرستان خلخال از آموزش های حرفه ای تیراندازی به صورت ئئوری و عملی برخوردار و در مسابقات کشوری و استانی حائز مقام شده اند.

نقی زاده با تقدیر از تلاش های نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس ، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: هیات تیراندازی شهرستان خلخال در بین تمامی هیات های تیراندازی استان اردبیل یکی از فعالترین و باسابقه ترین است و در طول سال ها تلاش شده است که تیراندازی ماهر برای امور ورزشی ومسابقات تربیت شود که تربیت تیرانداز و برگزاری مسابقات مختلف  به غیر از شهرستان خلخال نه تنها در سطح استان و بلکه در سایر شهرستان ها نیز امکان پذیرنبوده است و اگر بوده در سطح شهرستان اردبیل به تعداد انگشتان دست دیده شده است.

وی افزود: یکی از مهارت های مهمی که تاکید اسلام و رسول مکرم اسلام بر آن بوده فراگیری مهارت تیراندازی بوده که یکی از الویت های هیات تیراندازی آموزش مناسب در تمامی سنین است.

نقی زاده از برگزاری مسابقات تیرانداز به اهداف پروازی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن خبر داد و افزود: دراین مسابقات که در گردنه الماس برگزار شد در پایان پس از یک رقابت شیرین و تنگاتنگ بین تیراندازی شهرستان خلخال  در ماده تراپ اقایان شایان نقی زاده ،داریوش سبحانی و علی نعمتی منصور بترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند .

رئیس هیات تیراندازی شهرستان خلخال، گفت: در طول 5 ماه امسال بیش از 10 دوره مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی و دو جشنواره تیراندازی در خلخلا برگزار که بالغ بر 20 میلیون ریال جوائز نیز از سوی خیرین ورزشی تامین وا هدا شده است.

نقی زاده در پایان گفتگوی خود با خبرنگار پایگاه خبری ازناو اظهار داشت: سابقه ورزشی تیراندازی خلخال در سطح استان در بالاترین سطح از همه شهرستان بوده و در چندین دوره نیز طبق مستندات در جشنواره های کشوری تیراندازی خلخال حضور داشته اند.

انتهای پیام /

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد